Forum > Färdiga produktioner
Clemens feat Micke - Rain
Clemens:
--- Citat från: karl skrivet 11.11.2012, 20:56:45 ---Not my cup of tea men satan vad duktig du är i prodden.....
Allt gott Ok B)
--- Slut citat ---
Kul att du gillar prodden.... Tack! B)
Clemens:
--- Citat från: Bribedant skrivet 13.11.2012, 01:44:12 ---Snygg prodd verkligen. Alla brudarna rusar till dansgolvet...
Aningen vasst i "sången" ibland. Kanske mina öron, jag har blivit diskantkänslig på äldre dar.
--- Slut citat ---
Nä..den är lite onödigt vass.. men inspelningen som jag använde skiftar i humör hela tiden..dags att bli lite mer restriktiv tror jag.. ja,var e brudarna.. :D
mixuz:
Jag trodde jag skulle få höre en cover på John Lennons Rain. :P
Men det här var väl så bra. Gillar verkligen klubbmusik där man lägger på en
röst som säger mer eller mindre mystiska saker.. Den supertighta basen är fin.
Det låter proffsigt. 5 stjärnor.
Roffe H:
Har inte några vettiga synpunkter på det tekniska i din musik, bara gillar detta tungt och suggestivt.
mvh Roffe H :D
jonnerstone:
Hade denna på i bakgrunden när jag målade köksluckor och fick en melodi i huvudet som jag tyckte passade skönt som bakgrundssång på breaket så jag spelade in det lite snabbt. Tycker det blir en skön kontrast till spoken word. Det är på intet sätt någon originell slinga och jag vet inte vad tjejen babblar om så mina ordval är säkert helt ur kontext. E de nåt du vill ha så kan du få det. (sångljudet är vad det är och går inte att få bättre innan min studio är färdig, men eftersom det mixat lite i bakgrunden så hör man inte betongen :D)
[mp3=200,20,0,center]http://musik.biscuitbarney.com/rain_backingvox.mp3[/mp3]
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida