Forum > Färdiga produktioner
Clemens feat Micke - Rain
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 11.11.2012, 15:22:26 ---Minns inte exakt hur förra mixen var B) så jag kan inte säga hur den här skiljer sig från förra.
Men det låter bra!
--- Slut citat ---
Den förra versionen var lite ostrukturerad och lite slarvig.. Kul att du tycker det låter bra! :)
Bribedant:
Snygg prodd verkligen. Alla brudarna rusar till dansgolvet...
Aningen vasst i "sången" ibland. Kanske mina öron, jag har blivit diskantkänslig på äldre dar.
Clemens:
--- Citat från: cykeln skrivet 11.11.2012, 19:13:38 ---tuff bas
snyggt ljud
låten påminner om (i mitt huvud only) Driving home for christmas :wacko:
Har inte kunskaper för att ha några vettiga synpunkter
--- Slut citat ---
Tack för vettiga synpunkter! :D
Clemens:
--- Citat från: Jocke skrivet 11.11.2012, 19:44:52 ---Tycker det låter snyggt som helhet - gott driv, men det här är väl dansmusik?
Det blir inget av med det nu - jag är ju nykter!^^
--- Slut citat ---
Ja, någon slags hybrid mot dansmusik blev det väl. Kommer aldrig att dansa, vare sig nykter eller onykter :D
Clemens:
--- Citat från: Asti skrivet 11.11.2012, 20:15:59 ---Ja, riktigt fint driv och en skön bas!
Snygg mix, bra ljudbild. Det enda jag har att påpeka är att speakern/sångerskan
har lite vassa s-ljud och något för mycket reverb/delay.
Jag gungar loss lite för häftigt, tappar balansen och sträcker mig efter rollatorn -
missar och sätter tandprotesen i katten, som smugit sig in utan att jag märkt det,
kör knät i modemet, som får in P2 och kör ut Carmina Burana på full volym i PC-högtalarna!
Katten kräks (gillar inte Karl Orff) på vår nya matta och just där landar jag.....
Den här ska jag lyssna mer på senare...... :)
/Asti
--- Slut citat ---
:lol: Håll ordning på kattf-n! Tyvärr ligger det massa skrot från början på "Spoken" prylen.. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida