Forum > Färdiga produktioner
Clemens feat Micke - Rain
Clemens:
--- Citat från: equality skrivet 18.09.2011, 01:21:21 ---Fascinerande att lyssna på dina alster med mäktiga klanger och "moderna" sound (kan inte komma på nåt bättre uttryck). Disco med feeling. Pianot låter lite plastigt i mina öron men det kanske tillhör genren. Vem är det som pratsjunger? Sexigt och suggestivt. Jag skulle gärna vilja ha något break, middle-eight, stick eller så men det är jag det. Låter klart för dansgolvet hur som helst.
--- Slut citat ---
Kul att du gillar! Skall ses över... :)
Clemens:
Under construction.....
Asti:
Förra versionen var klart bättre! Den här är totalt intetsägande! :mellow:
/Asti
Clemens:
--- Citat från: Asti skrivet 21.09.2011, 16:55:42 ---Förra versionen var klart bättre! Den här är totalt intetsägande! :mellow:
/Asti
--- Slut citat ---
Ja..Jag vet inte, vad tror du om den här versionen :unsure:
Asti:
--- Citat från: Clemens skrivet 21.09.2011, 23:50:15 ---
--- Citat från: Asti skrivet 21.09.2011, 16:55:42 ---Förra versionen var klart bättre! Den här är totalt intetsägande! :mellow:
/Asti
--- Slut citat ---
Ja..Jag vet inte, vad tror du om den här versionen :unsure:
--- Slut citat ---
Det här är mycket mer originellt, jag skulle t.o.m. vilja säga gränsöverskridande!
Här finns en tydlig "hook", som skiljer sig klart mot den mer svårbegripliga grunden....
Helheten präglas av en "blue" feeling, men man kan ändå skönja det ljusa budskapet!
Mixen är klanderfri, man kan klart urskilja detaljerna och bredden fyller hela perspektivet.
Ser att du har skurit en hel del i botten, men det är absolut inget som förtar helheten.
Vad har du förresten använt för pluggar? Jag upplever det i alla fall väldigt naturtroget.
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida