Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - Ladder to Haven
Dividend:
Led zep är ju nåt slags idoler, fast de röjde bäst långt innan jag var fattade mig på dem. :unsure:
Skön tolkning! Man rycks med och jag undrar om det är en ny mic du har? Klart och renare ljud jämfört med senast jag lyssnade på dig med intresse.
Bra!
Clemens:
ja..tyckte det lät skitbra! Grymt lirat! :)
equality:
Läcker tolkning! Nylongura passar utmärkt. Bra lir.
Gurano:
--- Citat från: Dividend skrivet 25.09.2011, 21:30:18 ---Led zep är ju nåt slags idoler, fast de röjde bäst långt innan jag var fattade mig på dem. :unsure:
Skön tolkning! Man rycks med och jag undrar om det är en ny mic du har? Klart och renare ljud jämfört med senast jag lyssnade på dig med intresse.
Bra!
--- Slut citat ---
Tackar :)
Nej det är samma mick som jag haft i minst åtta månader nu
--- Citat från: Clemens skrivet 26.09.2011, 23:11:58 ---ja..tyckte det lät skitbra! Grymt lirat! :)
--- Slut citat ---
Man tackar - kul att det gillas
--- Citat från: equality skrivet 26.09.2011, 23:21:34 ---Läcker tolkning! Nylongura passar utmärkt. Bra lir.
--- Slut citat ---
Tackar - Nylongura är både fint och roligt att spela på tycker jag. Kul att du gillar - roligt att höra
Gurano
Eddi:
Lyssnade återigen på detta alster och fick för mig att göra en ostkroksbastard - vart väl inge vidare men kul och skön låt - säg till G så tar jag bort den sedan.
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/LadderBastard.mp3[/mp3]
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida