Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - Ladder to Haven
Tokai:
Trodde du mest du höll till på basen. Kanske mitt minne sviker mig. Men det här är suveränt spelat!
Mer sånt! Helst då egna låtar.
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 27.09.2011, 03:02:24 ---Lyssnade återigen på detta alster och fick för mig att göra en ostkroksbastard - vart väl inge vidare men kul och skön låt - säg till G så tar jag bort den sedan.
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/LadderBastard.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Låt den vara kvar du - helt ok! :D Men i min smak så blir det för mycket lika i liret när den loopas så där. Egentligen skulle jag behöva variera spelet, om den nu skulle vara längre än min verre i huvudinlägget. Sången sviktar lite på några ställen, tror jag ;) ...men vad gör det när mitt lir oxå sviktar på några ställen.
--- Citat från: Tokai skrivet 27.09.2011, 17:01:37 ---Trodde du mest höll till på basen. Kanske mitt minne sviker mig. Men det här är suveränt spelat!
Mer sånt! Helst då egna låtar.
--- Slut citat ---
Japp minnet sviker ;) Akke å elgura är förstainstrument bland stränginstrumenten hos mig :D
Vanligvis brukar jag undvika att lira andras alster, men detta var bara en fingervärmare
Kul att du gillar - tackar
Gurano
Tokai:
Å shit, men är det inte du som spelar bas på Eddis video med Max B i Eddis bar eller vad den heter?
Gurano:
--- Citat från: Tokai skrivet 27.09.2011, 17:25:30 ---Å shit, men är det inte du som spelar bas på Eddis video med Max B i Eddis bar eller vad den heter?
--- Slut citat ---
Jodå det är jag det med :)
Marruschkka:
Känsligt spelat. Jag gillar verkligen din tolkning.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida