Forum > Demolåtar
Gurano - Saknad
equality:
Lyssnar igen. Du sjunger skitbra! Sluta larva dig :P. Sånt här skall du göra mer av.
Eddi:
--- Citat från: uriah skrivet 16.08.2011, 17:40:47 ---Stämningsfullt och vackert.
Kanske lite dovt överlag,och lite för mycket gura-knorrande skulle nog vinna på att inte komma varje varv,men för tusan
det funkar och som andra varit inne på så låter det lite blandning av Pugh och Ted och FlowerPower 70:io tal.
--- Slut citat ---
Medhåll och nu kan jag tycka att efter ytterligare lyssning att du ska tillföra trummor någonstans innan mitten kanske runt 60 på KR-spelaren och dra in ett solo runt 160 för att sedan förlänga med refrängen ett varv - då ru blir det ännu bättre :D
Gurano:
--- Citat från: equality skrivet 18.08.2011, 20:06:55 ---Lyssnar igen. Du sjunger skitbra! Sluta larva dig :P. Sånt här skall du göra mer av.
--- Slut citat ---
Tackar - jag rodnar!
PS! har gjort en till nu i helgen men vet inte om jag vågar lägga upp den?
--- Citat från: Eddi skrivet 21.08.2011, 16:41:24 ---Medhåll och nu kan jag tycka att efter ytterligare lyssning att du ska tillföra trummor någonstans innan mitten kanske runt 60 på KR-spelaren och dra in ett solo runt 160 för att sedan förlänga med refrängen ett varv - då ru blir det ännu bättre :D
--- Slut citat ---
Har oxå funderat på trummor - ska göra som du säger - återkommer med denna senare!
Tack för era tankar.
Gurano
Eddi:
--- Citat från: Gurano skrivet 21.08.2011, 18:54:47 ---
--- Citat från: equality skrivet 18.08.2011, 20:06:55 ---Lyssnar igen. Du sjunger skitbra! Sluta larva dig :P. Sånt här skall du göra mer av.
--- Slut citat ---
Tackar - jag rodnar!
PS! har gjort en till nu i helgen men vet inte om jag vågar lägga upp den?
--- Slut citat ---
Lägg upp :)
Wernborg:
Strukturerat. Enkelt. Ordning o reda liksom.
Detta är din hemmaplan i mina ögon. Och håller med Eq, sluta larva dig. Inget fel med din sång.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida