Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Standing
MaxB:
Tagit till mig några tips: lagt på lite trummor i början - sänkt basen - ökat kompgitarrer.
Har lagt på en elgitarr som spelar powerchords på några ställen och fixat dynamiken lite till.
Bortplockad mellanversion
Jay Thomas:
Ja du, detta gör du bra! :) Är imponerad över din "lätthet" att göra covers, något som jag med stor sannolikhet aldrig kommmer att göra!
Fint framfört, extra bonus för Mellotronen förståss! :)
Fuzzbub:
Ja jösses, nu har du verkligen fått till den Max! Sitter och njuter i fulla drag. Mycket bra! Det enda lilla jag hittar att klanka lite på är dom riktigt låga tonerna. Kanske sätta dom direkt på morgonkvisten medans basrösten fortfarande hänger kvar? =P
Mycket bra jobbat! /JEH
Wernborg:
Såja, mycket bättre. Ditt arr lyfte verkligen låten. Den gamla skrönan om att alla bra låtar ska gå att framföra på akustisk gitarr fick på tafsen.
Om jag får önska mer, och det får jag ju, så hade jag nog skippat orgeln och lagt på en gitarr till, eller ett piano. Om det ens behövs. Jag tycker inte orgeln andas och lever i ett annars vitalt arr. Mycket snygg slide förresten.
Och som Fuzzen sa. Kanske lite lågt, men det är lite coolt också, så jag vete fan....
Bra jobbat (med en rätt tråkig låt) :D
karl:
Får en och annan Floydvibb....har inte hört originalet men denna funkar för mig...straighta upp en del toner på sången...så är du hemma ;) Allt gott k
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida