Forum > Färdiga produktioner

Clemens feat Farisha - Take me home

<< < (4/8) > >>

Clemens:

--- Citat från: Dividend skrivet 06.08.2011, 15:38:24 ---Det är alltså inte låtens uppbyggnad som är konventionell :D

Snarare så är delarna, som jag skriver, proffsigt sammansatta. Jag tänker väl mer på harmoniken och andra beståndsdelar :) (Alltså ingen kritik, det är trevlig lyssning)

--- Slut citat ---

Nä, uppfattade inte som kritik, men kritisk får man ju vara, hur som helst  :) Alltid kul att vända på saker och ting!  :)

Marruschkka:
Här får man vänta på feedback..bra låt hur som helst :D

/Kramtamejfanheladan ^_^

Eddi:
Riktigt skön låt och ett bra colab med väst man ser henne som en rebell med skateboard av någon anledning. Det finns ju massor att tycka rent inspelningsmässigt och inte minst strategiskt men jag tror att ni har åstadkommit det ni var ute efter så jag håller på det.

Skägglossning:
Bra sångerska och kan egentligen inte klaga på något förutom att den är lite för kort.
Jag upplever dock mixen som lite hårt komprimerad. Sången blir stark i breaken för att sen ducka när det kommer andra ljud som konkurrerar. Tror det händer varje gång som det blir break, kanske kan sätta en längre releasetid på masterkompressorn eller släppa lite på ratiot?

Clemens:

--- Citat från: equality skrivet 04.08.2011, 18:28:04 ---Låter som huvudlåten med ledmotiv till en långfilm. Fint arrat och hon sjunger tjusigt. Du kan verkligen dina grejor.

--- Slut citat ---

Ja..blev nog lite mer "filmisk" än "låtsik"  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion