Forum > Färdiga produktioner
Clemens feat Farisha - Take me home
Clemens:
--- Citat från: Tokai skrivet 04.08.2011, 18:46:52 ---Man väntar sig att det ska kicka igång nånstans, men när det inte gör det inser man att det inte ska det.
Det här en sån låt man måste lyssna fler gånger på innan avger sitt utlåtande.
Den här Faisha verkar ju va ett fynd. Hur får man tag i en sådan sångerska, genom utländska demoforum?
Sen är det också trevligt med någon som sjunger utan brytning (säger jag...)
Smakfullt arrat. Med luft, många skulle nog ha stressat igenom vissa partier.
Gillar det där 7-ackordet.
Slutet med bara sången känns inte helt rätt.
--- Slut citat ---
Ja.. man får hänga en del på utländska forum...tror jag lyssnat genom ca tusen artister :o å de man gillar sparar jag, har ett lager nu :D. Man skulle lätt kunna göra ett välarrangerat slut men tycker det är kul att inte alltid "göra rätt" å det som förväntas.. :)
Clemens:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 04.08.2011, 19:21:24 ---Trevlig lyssning så här efter lata dagar med sol och salta bad.
Du kan dina grejer helt klart, och tjejen är ett fynd :rolleyes:
Det här skulle kunna vara slutvinjetten på en dramafilm.
Snyggt!
/Marre
--- Slut citat ---
Jo.. Farisha har en ton i sin röst som jag gillar..kul att du tycker det funkar! :)
Clemens:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 07.08.2011, 01:06:52 ---Här får man vänta på feedback..bra låt hur som helst :D
/Kramtamejfanheladan ^_^
--- Slut citat ---
He..he.. :wub:
Clemens:
--- Citat från: Eddi skrivet 07.08.2011, 01:42:30 ---Riktigt skön låt och ett bra colab med väst man ser henne som en rebell med skateboard av någon anledning. Det finns ju massor att tycka rent inspelningsmässigt och inte minst strategiskt men jag tror att ni har åstadkommit det ni var ute efter så jag håller på det.
--- Slut citat ---
Ser man henne med en väst :unsure: Jag vet inte riktigt vad jag var ute efter, men säger du att jag är rätt ute får jag lita på det :D
Clemens:
--- Citat från: Skägglossning skrivet 07.08.2011, 03:16:04 ---Bra sångerska och kan egentligen inte klaga på något förutom att den är lite för kort.
Jag upplever dock mixen som lite hårt komprimerad. Sången blir stark i breaken för att sen ducka när det kommer andra ljud som konkurrerar. Tror det händer varje gång som det blir break, kanske kan sätta en längre releasetid på masterkompressorn eller släppa lite på ratiot?
--- Slut citat ---
Ja..tror leaden ligger ( sjungs) lite starkare i breaken å när stråkarna kommer in sjungs det lite svagare faktiskt..men skall testa å släppa lite på kompressorn så får man se..ja kort är den :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida