Forum > Färdiga produktioner
Standing in the rain-karl
jonnerstone:
Shit! Första trumslaget håll på att skrämma livet ur mig.....puh!!
Bra låt, skön stämmning, bra sång! Inget att klaga på där. Jag tycker utfadningen börjar precis där den ska :lol:
Hör en jobbig "burkfrekvens" som dyker upp då och då. Kan vara gitarrlådans resonans som krockar med trumman. Iaf så slår det över ibland så att det domnierar.
Good stuff!!
Micke
Marruschkka:
Kraftig mysfaktor här, och nu sitter sångljudet som en smäck :P
Underbara harmer och finstämd melankolisk sång..jag bara njuter.
Well done :D
/Maria
karl:
Kul att ni gillar i stort, det tar ju en tid att bekanta sig med nya grejer, också få in flow:et ...ska fnula på fade:en... har spelat in en video på denna :unsure: :) lägger upp den när den är klar :huh: / karl
Gurano:
hejsan
När man sättet igång spelaren i dina trådar så vet msn att det andas kvalite...så även nu. Tycker att allt låter bra även om det finns småsaker att fnula med. Jag sitter just nu uppkopplad med mobiltelefon och lyssnar i lurar. En sak som stör min hörning är stränggnisslet. Detta bör jobbas bort enligt mig, annars skitbra
Gurano
karl:
Gurano, tack för lyssningen :) Ska man ha olja på fingrarna ? Mina fingertoppar är ju ordentligt hårda vilket bidrar när man spelar på många spunna strängar....har aldrig själv stört mig på strängljud utan känt att det är en del av spelet....och i synnerhet när det kommer till akustiska instrument. Men visst nu när du uppmärksammar det så kan jag höra att det finns där.... Allt gott karl
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida