Forum > Färdiga produktioner
Standing in the rain-karl
karl:
--- Citat från: acghovia skrivet 19.07.2011, 19:57:11 ---Det här tyckte jag mycket om! Du har väldigt fin sångröst och känsla i framförandet.
Jag har tyvärr inte tillräcklig kunskap för att kunna ge dig någon konstruktiv kritik angående mix, sångljud etc.
/Anders
--- Slut citat ---
Tack....det värmer / karl
Clemens:
Gillar enkelheten i arret, å låten är ju en liten pärla...men gitarren i slutomgången vete fan, inte du som spelar antar jag? Tycker den förtar ett annars klurigt arr.. Grym sång som vanligt... :)
mahan:
Tjou KARL!
Absolutely veryspindely, comonrippastelly, verycompatibe
ly
one more time
one more time
one more time
one more time, let´s get it strite
böökabuuaaaaaaa
tvisted stoadklimats :wacko:
Detta var klockan 02:30 ca... och 12 whiskys kommentar..... :blink: SORRY!
Sådärja, av den åsikten var jag för fem timmar sen, ska ta en n y lyssning nu när solen stiger upp o kaffet puttrar på...
sen kanske det blir en mera begriplig kommentar! :D
h. johan
karl:
--- Citat från: Clemens skrivet 23.07.2011, 00:18:29 ---Gillar enkelheten i arret, å låten är ju en liten pärla...men gitarren i slutomgången vete fan, inte du som spelar antar jag? Tycker den förtar ett annars klurigt arr.. Grym sång som vanligt... :)
--- Slut citat ---
För mycket Jeff Beck??? :) han fick free hands :) Du är för insnöad på progressive :)
--- Citat från: mahan skrivet 23.07.2011, 02:30:22 ---Tjou KARL!
Absolutely veryspindely, comonrippastelly, verycompatibe
ly
one more time
one more time
one more time
one more time, let´s get it strite
böökabuuaaaaaaa
tvisted stoadklimats :wacko:
Detta var klockan 02:30 ca... och 12 whiskys kommentar..... :blink: SORRY!
Sådärja, av den åsikten var jag för fem timmar sen, ska ta en n y lyssning nu när solen stiger upp o kaffet puttrar på...
sen kanske det blir en mera begriplig kommentar! :D
h. johan
--- Slut citat ---
Tack för lyssningen Johan...whisky är en farlig referens i dom här samanhangen :) Allt gott k
MaxB:
Hold your horses now - gitarren som spelar från 115 sekunder är det du eller någon annan som smugit sig in där?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida