Seana svar, sorry.
Kornstad: Kul att du gillar. Jag
vill ha sång på denna, bäst du ser upp. Thnx A.
Mahan: Irländska tongångar är jag svag för. Kan tänka mig att det lyser igenom i de flesta av de mina. Kulatt du tycker den växer. Sång vill jag ha. Tack Johan!
karl: Kul att du tycker det låter rätt. Fingrar med datorfusk skulle jag vilja säga. Skulle vilja utveckla låten ytterligare men lite trött på den just nu trots lite kvarvarande semester. Får se. Thnx karl.
MaxB: Basen är samplad och kom via Gigastudio, saligt insomnad(?) sampler som när som helst kunde få datorn att gå bananas. Alltså helt hopplöst program men de hade en del väldigt origanaltrogna ljud och tyvärr kan inte Samplelord, som jag använder nu, riktigt ge rättvisa, i a f inte alla de nyanser som fanns i GS men vem vill ha ett program som gav blåskärm och sabbade flera timmars arbete? Kul att den växte och jag hoppas på fortsättning som sagt.
Jag tror det är en gammal bodhran som hörs nu, även denna från gamla Gigastudio.
Tokai: Håller med dig på alla punkter! Sång skall in, pianot bort (kanske testar båda i nån vända). Trumman skall upp och det är lättast att ändra. Ingen "Jazz på Irland" här inte.
Wernis: 
Läbbigt pianoschabbel. Kom att tänka på när jag sommarjobbade på ett sjukhus och stod och läste kvällstidningsrubrikerna: Kunde svära på att det i löpet på Aftonbladet stod "Ännu ett offer för läkarvåldet" efter ett antal omläsningar såg jag att det faktiskt var "läktarvåldet". Freudian slips är spännande. Gör en låt om det!
uriah: Kul uriah! Stort tack!