Nåväl pillat på denna av och till hela dagen mellan åskskurar, tvättstuga och god middag med dottern. Ny version ändå'rå.
JT: Tack Jako! Kul få veta vad du hör i detta.
HM: Jag vet inte, tror jag skickade ett mess med mobilen till KR e gång, tveksamt om det kom fram. Jag antog iaf att du inte ville lyssna på distorsionen...

Jättekul att det faller dig i smaken. Förlåt att jag ändrade. Ville ha en bärande melodi men vet inte om jag lyckades med pianot. Du är väl en viddernas man, har jag förstått. Fint poetiskt uttryckt där. Jag fastnade lite i medeltidsträsket efter att ha sett The Tudors som sagt. Bal på slottet medan Henriks fruar mister huvudena...

Finns en del synpunkter att skriva om där. Självklart får du en ren gitarrversion om du vill. Tusen tack Mikey.
Eddi x 3: Akkevirtuos, nja du vet ju hur jag sitter och nöter, klipper och klistrar. Fusk rakt igenom.

Vet i katten hur flöjten skall få plats nu med pianot?

Hoppas på en regnig dag till för text till en ljuv kvinnostämma. Basen låg? Menar du för svag eller för låg i registret? Blir väl stundtals subbas kanske. Jonte ja. Kul förslag!
robc: Tack Rob! Lutar åt piano tills vidare innan text och kvinnosång.
Burnin Sven: Men tjena granne! Long time...osv! Kul att du skrev några rader här. Pentangle får jag kolla in. Hörs Göran.
mahan: Kul bilder du får av denna och textförslag dessutom! Sång kan det bli men inte min.Tusen tack din gamle kämpe!
Gurano: Jo jag var tveksam till denna pga monotonin och det är orsaken till att mina alster sällan blir längre än två minuter.Kul att du uppfattade basmelodin där. Rädd för att den blir rörig nu med pianot men får väl se... Kul att den väckte inspiration. Tack också för tidsangivelserna har korrigerat velocityn där. Svårt för handklapp (minns diskussionen med ydderF...) men fattar din tanke. Thnx again G!
Marre: 
Sög på 4000-karamellen länge men nu går det inte längre.
« Senast ändrad: 03.07.2011, 04:07:18 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves