Forum > Färdiga produktioner

Boxcutter - Machina Jewel

<< < (3/3)

Rattlesnake:
JA, jag kan bara hålla med vad som redan är sagt, himmelskt bra gjort och otroligt noggrann programmering med expression. Använder du mycket artikulationsbyten/keyswitchar också?

Reagerade också lite på att harpan ligger lite i förgrunden, tillsammans med glock och kanske något mer klaviatur som lirar unisont? Lite konstigt om man tänker sig ett orkesterframträdande, men jag tycker det är ganska genrettypiskt för spelmusik.

Jag hör en kör som bara antyds vid 115s. Känns som att den borde få lite mer att göra än så.

Är väl inte så förtjust i arpeggion som det vid 110 s. Det får mig att associera till Jarre och annan synthmusik som inte direkt hör till genren. Men det är bara i mitt huvud.

I övrigt finns bara gott att säga om det här. Mästerligt gjort. Om det inte redan är gjort borde du försöka få ut din musik till spelföretag etc.

aROCKER:
Snyggt...sånt här övergår mitt förstånd/kunskap men jag hör när det låter mjukt och detta känns "levande".
Jag hade velat haft en tydligare melodi, tycker det "drar omkring" lite för mycket i partierna.

Men läs min första mening så...

Fire!

Hm...saknade jag konsertpuka eller!?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion