Forum > Färdiga produktioner

BJURTE (feat. Marre & Hagis) - In My Blood.

<< < (10/13) > >>

Marruschkka:

--- Citat från: djonas skrivet 15.06.2011, 23:31:05 ---Sweeet!!!
Detta var grymt, bra sång och guror, bra mix dock känns panoreringen en aning stökigt tidvis.
Bra trumljud och trumspel!
Favoritpartiet börjar vid 175, snyggt med baktaktkänslan.
Gott hantverk helt enkelt, kul med samarbete.
// djonas

--- Slut citat ---

Det var som tusan, gitarr-giganten Djonas tycker så om gurorna, visst är han duktig,Uriah oxå? :P ;)

Du gör mej så glad oxå, tack för de fina orden, en sån här pass bra låt är det lätt att få inspiration till att göra så snyggt man kan:rolleyes:

/Marre

Dividend:
Återkommer till denna. Grymt!

Tror jag är medkompositör om 5 (fem!) hela noter i sångmelodin på refrängen? :D Äh, det är inte viktigt :D

Riktigt bra!

zorrow:
Ja det är bara att lyfta på hatten för alla inblandade. Kanon! Va trummorna låter bra och va fint de blivit mixade. Proffsig låt och insats från begåvade musiker. Man njuter  :D

bjurte:
Djonas - Tack för att du pekade ut den 'Ostiga panoreringen',som jag igentligen visste om..
             Behövde någon som skrev mig det 'på näsan'  :lol: (Jag utgår ifrån att det är Ref. synthen du syfftade på??)
             Nåväl,jag har höj den ett tonsteg,panorerat den till mitten samt lagt på en Stereo-breddare.

DIVI  -    Ära den som äras bör(se Headern i första posten)  :D

Zorrow - Du kan ta på dig hatten igen,det har varit så inspirerande att jobba med 'duktiga musiker' och tack för vänliga ord.

Sådär nu lämnar jag denna åt sitt öde - att sakta sjunka ner i det bottenlösa 'Färdiga Demos träsket'  :lol:
Marre och Hagis det har varit en ära att få jobba med er och förhopningsvis blir det en Del 3 oxo(Hint - Hint)
Fast det dröjer nog ett tag,behöver göra en Positiv låt emellan  B)

Harmonica mike:
Wiiihhaaaa!

Här får man för att man har hållit sig borta från KR..Grymt bra detta,sång guror,trummor,bas å mix - hur bra som helst och en njutning att lyssna på. 

Samtidigt undrar jag,hur många bra låtar har jag missat..? Men det är en annan fundering  :)

Här var det fullt ös och rockenroll - galet bra!!

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion