Forum > Färdiga produktioner
BJURTE (feat. Marre & Hagis) - In My Blood.
mahan:
--- Citat från: uriah skrivet 13.06.2011, 19:08:42 ---Mahan - det var ta me tusan inte igår kul att höra från dig igen..
--- Slut citat ---
Ja oppsansaaa... får väl försöka hålla mig undan då.... om det på riktigt e det du menar :unsure:
h. johan
bjurte:
--- Citat från: mahan skrivet 13.06.2011, 19:58:27 ---
--- Citat från: uriah skrivet 13.06.2011, 19:08:42 ---Mahan - det var ta me tusan inte igår kul att höra från dig igen..
--- Slut citat ---
Ja oppsansaaa... får väl försöka hålla mig undan då.... om det på riktigt e det du menar :unsure:
h. johan
--- Slut citat ---
Skojjigt att höra något ifrån dig menar jag,det är klart att du är välkomen att kommentera,det uppskattas ju.. :wub: :lol:
mahan:
--- Citat från: uriah skrivet 13.06.2011, 20:07:41 ---
--- Slut citat ---
h. johan
--- Slut citat ---
Skojjigt att höra något ifrån dig menar jag,det är klart att du är välkomen att kommentera,det uppskattas ju.. :wub: :lol:
--- Slut citat ---
JA men då är det coolt, tänk vad det lilla ordet "inte" höll på att ställa till det :P :)
h. johan
Marruschkka:
--- Citat från: mahan skrivet 13.06.2011, 20:11:28 ---
--- Citat från: uriah skrivet 13.06.2011, 20:07:41 ---
--- Slut citat ---
h. johan
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
JA men då är det coolt, tänk vad det lilla ordet "inte" höll på att ställa till det :P :)
h. johan
--- Slut citat ---
Tänk va´ orden kan ställa till det, jag blev iaf så glad att du Mahan skrev om min sång-respect :D
Men nu råkar jag ändå gilla att befinna mej i Pandoras ask, just for a moment ;)
Fuzzbub och Fettmule: jag blir såklart glad jag oxå, tackar!
/Marre
djonas:
Sweeet!!!
Detta var grymt, bra sång och guror, bra mix dock känns panoreringen en aning stökigt tidvis.
Bra trumljud och trumspel!
Favoritpartiet börjar vid 175, snyggt med baktaktkänslan.
Gott hantverk helt enkelt, kul med samarbete.
// djonas
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida