Forum > Färdiga produktioner
BJURTE (feat. Marre & Hagis) - In My Blood.
Marruschkka:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 21.06.2011, 12:19:20 ---Wiiihhaaaa!
Här får man för att man har hållit sig borta från KR..Grymt bra detta,sång guror,trummor,bas å mix - hur bra som helst och en njutning att lyssna på.
Samtidigt undrar jag,hur många bra låtar har jag missat..? Men det är en annan fundering :)
Här var det fullt ös och rockenroll - galet bra!!
Mike
--- Slut citat ---
Tjohobba :D
Ja, den här var riktigt skoj att göra, skulle gärna vilja lira med de här grabbarna nån gång IRL, så är det :wub:
Tack Micael!
/Marre
hagis:
--- Citat från: uriah skrivet 20.06.2011, 12:14:28 ---Sådär nu lämnar jag denna åt sitt öde - att sakta sjunka ner i det bottenlösa 'Färdiga Demos träsket' :lol:
Marre och Hagis det har varit en ära att få jobba med er och förhopningsvis blir det en Del 3 oxo(Hint - Hint)
Fast det dröjer nog ett tag,behöver göra en Positiv låt emellan B)
--- Slut citat ---
Bra samarbete med detta projekt! Ok, då inväntar vi väl del 3.
/Anders
Marruschkka:
--- Citat från: hagis skrivet 30.06.2011, 00:56:56 ---
--- Citat från: uriah skrivet 20.06.2011, 12:14:28 ---Sådär nu lämnar jag denna åt sitt öde - att sakta sjunka ner i det bottenlösa 'Färdiga Demos träsket' :lol:
Marre och Hagis det har varit en ära att få jobba med er och förhopningsvis blir det en Del 3 oxo(Hint - Hint)
Fast det dröjer nog ett tag,behöver göra en Positiv låt emellan B)
--- Slut citat ---
Bra samarbete med detta projekt! Ok, då inväntar vi väl del 3.
/Anders
--- Slut citat ---
Jodå...vi väntar på den :rolleyes:
Men gör du lite positiva saker emellan, det är ju kontrasterna som gör`et :D
/Marre
bjurte:
Tack Mike!!
Och Marre! Jag har tänkt om lite,den där 'positiva' låten jag gaggade om kommer bli del 3.. :huh: :rolleyes:
bjurte:
Äh!!
Det var så tomt här på 'Högersidan' så jag fräckbumpar denna!! :rolleyes: :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida