Forum > Färdiga produktioner
djonas - Nitti Pomfritti
Bribedant:
Först har han inte förtjänat någon kommentar pga för lågt forumdeltagande, sen är han barnsligt när han hörsammar detta och tar bort låten MEN erbjuder alternativ lyssning för de som är intresserad och skiter i RDK's jantelag och till sist ska han lägga ut på KR iallafall? :lol:
Wernborg:
Cirkus :lol:
Tokai:
RDK:s´ jantelag får du förklara bättre.
Bribedant:
--- Citat från: Tokai skrivet 26.04.2011, 21:45:00 ---RDK:s´ jantelag får du förklara bättre.
--- Slut citat ---
Så gärna.
RDK's jantelag = inställningen att KR medlem borde ha vett att hålla sina låtar borta från demoforumet (vem fan tror du att du är) till KR medlemmen presterat tillräckligt många (positiva?) kommentarer. Där har du en princip som jag tycker är riktigt ful.
Det hummas medhållande till detta förhållningssätt så visst är det en RyggDunkarKlubb (RDK).
För mig är ioför sig inte ryggdunkning i bemärkelsen positivt recension av en låt något problem. Lade själv ut en färdig demo på KR för några dagar sedan trots att jag inte borde räknas som värdig att lyssnas på med mina futtiga 16 kommentarer, jag lyssnar på många demo, tycker det är kul men kommenterar egentligen bara om jag känner att jag har något att bidra med. Fick nån konstruktiv kommentar och en ryggdunk för ok jobb vilket var trevligt.
MEN att kritisera någon som bjuder oss att lyssna på bra musik för oengagemang som sen blir det toppat av en kommenta att djonas är någon slags musik adel som kan göra som han vill på demoforumet för han är så jävla bra visar tydligt för mig att det finns en inbördes RyggDunkarKlubb som vill bygga murar. Illa.
Sorry för off topic i en demo tråd. Den här tråden borde ha handla om låten istället för KR medlemmars möjlighet att lägga upp musik utan att påhoppade och till sist blir förklarad som barnslig.
Mr Artrock:
Jag har kollat på 1:a sidan i denna tråd och ser att det handlar om att Tokai protesterar enlk. principerna ovan, sen får han medhåll av MaxB och Asti, som märkligt nog kommenterat positivt i deras inlägg innan Tokai's protest?!?
(kappvändare?)
Skitsamma, skulle man vika sig för några få medlemmars avvikande eller motsatta åsikter eller synpunkter titt som tätt så bör man kanske inte vistas på forum, ett forum är väl ett ställe där folk med olika åsikter samlas och svamlas och vad jag tycker om RDK behöver jag väl knappast förtydliga...tråkigt syndrom härinne hursomhelst!
Jag förstår om Djonas inte har lust att lägga upp låten igen, om det var jag så skulle jag känna att jag först får på tafsen och sedan skall lägga upp den igen då andra och helt oberoende medlemmar önskar det?!? Vilket är rätt, vilket bör djonas göra, helt upp till honom förstås, jag hade gärna hört hans låt om den legat kvar här men det har jag redan sagt en gång...
Vore bra om denna osunda mentalitet en gång för alla reddes ut så vi kan undvika framtida tråkigheter, att folk tycker olika är en sak, men att kollektivt humma om RDK's principer är som bnridebant säger riktigt fult och icke önskvärt av vuxna individer, hör helt enkelt hemma i de små människornas sandlåda!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida