Forum > Färdiga produktioner

djonas - Nitti Pomfritti

<< < (12/12)

Tokai:
Vill egentligen inte skriva mer om det här och inkräkta på djonas tråd. Men måste ändå få uttrycka några avslutande tankar.
Först, ber om ursäkt om det där med "barnslig". Vet inte varför jag blir så irriterad. Idiotiskt.
Sen, intressanta uppgifter om RDK. Men måste säga att jag tycker det hela känns väldigt främmande för mig.
Kan förstå om någon säger: Om du inte lyssnar och kommenterar min låt, så gör inte det med din låt. För min del är detta helt galet.

Många lägger ner stor tid och kraft med att lyssna och kommentera andras låtar, en del varje dag, berömvärt. Jag försöker göra detta
några ggr i veckan, typ 5-6 låtar mer eller mindre. Eftersom jag har den märkliga principen att kommentera det jag lyssnar på, så är det inte alltid bara ett nöje.
Men varför gör jag då detta? Ja, det inte för att skaffa mig poäng eller förbättra demokvotan. Det struntar jag helt i, betyder ingenting.
Det är för att jag tror på att om man ger tillräckligt, så får man nåt tillbaka i gengäld.
Jag lyssnar och kommenterar många som inte alls ger mig nån feedback på mina låtar. Men eftersom jag inte tillhör nån Ryggdunkarklubb, så bryr jag mig inte.
Men jag blir irriterad när vissa dyker upp utan någon aktivitet på långt tid, vill att man lyssnar och ger kommentarer, och sen försvinner igen.
I princip så struntar jag väl i det, men det är attityden som jag inte gillar. Jag vet inte om jag har fel eller rätt. Om jag fortfarande anses tillhöra RDK, vill jag begära utträde.

/ Staffan

(tog bort dom sista raderna - onödigt)

Mr Artrock:
Jag tycker man får göra som man vill utan att behöva bli bannad eller nonchalerad, själv har jag ärligt talat aldrig intresserat mig för demosidan tidigare pga mina personliga prioriteringar men har faktiskt lyssnat lite sporadiskt och kommenterat och t.o.m. postat ett par låtar på sistone helt osystematiskt, det jag verkligen inte gillar skiter jag i att kommentera dvs en stor del av urvalet på demosidan vilket jag alltid misstänkt, det som kan vara värt min tid och mina öron vilket jag hör rätt snabbt, försöker jag ge lite tips på förbättringar enl. mina preferenser, kort och gott skulle man vistas på kontrollrummets demosite hela dagarna för att vara rättvis mot alla som postat där fick man lägga ner hela sitt personliga liv och all annan verksamhet vilket är fullkomligt orimligt och ointressant!

Jag vet inte om detta är ett positivt eller negativt inlägg och ger blanka djäfvulen i vilket, det är bara en åsikt dvs min, ett forum är ett ställe där flera åsikter möts och blandas, högljutt och/eller lågmält viskandes i hörnen allt beroende på de olika karaktärerna och deras agenda eller spontanitet, mångfald är bra tror jag, oskrivna/outtalade "demokratiska" regler som kan skönjas kan vara av godo men kanske mer av ondo när det blir såhär som jag också sett och själv upplevt tidigare...vad vet jag, jag vet bara att många intressanta och begåvade personer med olika bakgrund och kvalitéer har lämnat kontrollrummet sedan jag var aktiv innan mitt break, jag fick också detta bekräftat + att jag var mkt välkommen tillbaka i en del privata meddelanden då jag återinträdde i februari 2011...hur vill man att detta forum skall fortskrida? frågan har ställts i annan tråd av undertecknad men ingen vågar ju prata/tala klarspråk, konflikträdda Svenskar???

djonas:
Mr Artrock - du har mail!

Marruschkka - du har mail!

SYNTH - maila mig din e-postadress så skicka jag låten :)

robblar - tack för lyssning och kul att du gillade den :D

I övrigt är det roligt att folk engagerar sig i olika frågor...topic eller off topic! ;)

Jag väljer att läsa och begrunda vad som skrivits men att inte kommentera det, det är min kommentar.

Mvh // djonas

Mr Artrock:
Wow och tack Jonas, detta var verkligen bra och helt i min smak, jag har svarat på ditt mail också!!!

--- Citera ---Jag väljer att läsa och begrunda vad som skrivits men att inte kommentera det, det är min kommentar.
--- Slut citat ---
Det är förmodligen mkt klokt, något jag själv behöver ta till mig i vissa lägen  :rolleyes:

Härlig tolkning och produktion, pro all the way*** :)

Marruschkka:
Bra, vilka gitarrer här, du är rent ut sagt förskräckligt duktig :wub:

Härligt med det folkloristiska, me like!!

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion