Forum > Färdiga produktioner

djonas - Nitti Pomfritti

<< < (10/12) > >>

Mr Artrock:
ja varför ligger inte låten här så man kan lyssna på den, ska man behöva BE om att få lyssna på den???
nej lägg upp den igen, det åär ju ett demoforum om jag fattat det rätt, tjafs kommer och går, jag vill höra den nu!!!

Marruschkka:
Nu vill jag oxå höra :P

P.m:a mej!

Glad Påsk :rolleyes:

/Maria

SYNTH:
Ja med vetja! :)

robblar:
Yes!

Takk for mail :)

Jeg har hørt ganske mye instrumental-gitarhelt-musikk i min grønne ungdom og dette står jo ingenting tilbake for noe av det! Og med skandinavisk twist - tøfft.

Må tilstå at jeg trodde 6-7 minutter med gitarsolo ville være i meste laget, men de innlagte variasjoner gjør at det hele tiden skjer noe, selv om temaet ikke er altfor variert.

Skitbra!

En liten greie jeg kanskje ville gjort annerledes var slutten. I stedet for den noe langtrukne "djsæooow" ville jeg bråstoppet på siste tonen. (Med en passende pyro-effekt)

<edit>
Liker denne versjonen MYE bedre enn originalen.
</edit>

-Robert

Tokai:
Man kan väl säga, sen efter jag drog igång det här med oengagemang, så har efterfrågad på din låt ökat med många procent. Kanske smart, men också barnsligt, att plocka bort låten och bara ge den som vill ha den e-postad till sig.

Det jag först blev vansinnig på var att du hade lagt upp låten på myspace (tror jag), och där skulle man utföra vissa krångliga saker, minns inte vad, eller om man skulle ladda ner nåt program - sånt hatar jag. Sen kokade det över och du blev måltavla för många som jag tycker skiter i den enkla regeln att ge och ta.
Om det var den kritiken som gjorde att du plockade bort låten tycker jag du ska omvärdera.
Personligen - och jag skrev ju en kommentar - tycker jag din låt är oerhört grym men att det tekniskt skickliga kanske tar överhanden.
Så kom igen nu! Ut med låten!!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion