Forum > Färdiga produktioner

djonas - Nitti Pomfritti

<< < (3/12) > >>

Tokai:

--- Citat från: MaxB skrivet 02.04.2011, 19:57:10 ---Men men en del har kapital (menar inte pengar) som gör att de kan göra på detta sätt.

--- Slut citat ---
Du menar att dom är så jävla bra att dom är förlåtna?
Håller inte med.

asti:

--- Citat från: Tokai skrivet 02.04.2011, 20:14:00 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 02.04.2011, 19:57:10 ---Men men en del har kapital (menar inte pengar) som gör att de kan göra på detta sätt.

--- Slut citat ---
Håller inte med.

--- Slut citat ---
Nej, jag håller inte heller med! Ska vissa KR-medlemmar få ha en stjärnstatus som gör att dom
inte behöver "besvära" sig med att kommentera och engagera sig i andras bemödanden?

MaxB:

--- Citat från: asti skrivet 02.04.2011, 20:29:25 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 02.04.2011, 20:14:00 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 02.04.2011, 19:57:10 ---...jag är böjd att hålla med dig. Lite ödmjukhet först, sen kan man lägga upp sitt eget.
Men men en del har kapital (menar inte pengar) som gör att de kan göra på detta sätt.

--- Slut citat ---
Håller inte med.

--- Slut citat ---
Nej, jag håller inte heller med! Ska vissa KR-medlemmar få ha en stjärnstatus som gör att dom
inte behöver "besvära" sig med att kommentera och engagera sig i andras bemödanden?

--- Slut citat ---

Nej, jag menar inte att... konstaterar dock att de kan och uppenbarligen gör det.
Jag håller alltså inte heller med.  :wacko:

djonas:
...

djonas:

--- Citat från: Dividend skrivet 02.04.2011, 00:34:34 ---Grymt, med det folkiga stuket.

Hitta en sångerska och skippa partiet 130-140 och framåt!

Grymt spelat i vilket fall!

Bor du fortfarande i lund? (min hemstad?)

--- Slut citat ---

Jag bor fortfarande i Lund, träffas och jamma nån gång kanske?
// djonas

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion