Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Got to leave you now
Eddi:
Idag hör jag inte knäppningarna är det jag som är knäpp kanske. Jag tror inte sången ska upp i början utan nu betämmer jag mig för att den här är klar :P på gott och ont - däremot har den här låten gett mig frågeställningar angående pluggar på Mastern men det tänkte jag ta i en tråd för sig.
Jag saknar ett 40-tal lyssningar - lyssna nu alla ni behöver inte skriva något men jag vill ha upp den här i samma nivå som den var innan senaste mixen :lol:
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 06.04.2011, 19:46:09 ---Idag hör jag inte knäppningarna är det jag som är knäpp kanske. Jag tror inte sången ska upp i början utan nu betämmer jag mig för att den här är klar :P på gott och ont - däremot har den här låten gett mig frågeställningar angående pluggar på Mastern men det tänkte jag ta i en tråd för sig.
Jag saknar ett 40-tal lyssningar - lyssna nu alla ni behöver inte skriva något men jag vill ha upp den här i samma nivå som den var innan senaste mixen :lol:
--- Slut citat ---
Congratulations, nu är den klar - inga fler synpunter, bara lyssna...
Kornstad:
Jag orkade inte vänta till ungarna har somnat så jag lyssnar på laptopen.
Början låter riktigt bra och det känns som att allt hänger ihop.
Jag vet inte om det är för att jag har annan lyssning, men det känns som att den där härliga visselsynthen har hamnat långt bak i bakgrunden nu? Annars låter det bra tycker jag.
Eddi:
--- Citat från: Kornstad skrivet 06.04.2011, 20:36:49 ---Jag orkade inte vänta till ungarna har somnat så jag lyssnar på laptopen.
Början låter riktigt bra och det känns som att allt hänger ihop.
Jag vet inte om det är för att jag har annan lyssning, men det känns som att den där härliga visselsynthen har hamnat långt bak i bakgrunden nu? Annars låter det bra tycker jag.
--- Slut citat ---
Ja visselgrejen kom undan lite på grund av den nya sologuran men jag har inte sänkt den eller så. På slutet är det i alla fall som tidigare.
asti:
Riktigt skönt instrumentalparti med "visselorgeln"!
Nu känns den klar tycker jag! Bra låt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida