Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Got to leave you now
Eddi:
--- Citat från: Guran skrivet 31.03.2011, 13:05:43 ---Tjenare mannen O,, här.
skön låt du knåpat ihop. mitt lilla tipps till låten är att sätta lite tyglar på Jacko under de lugnare partierna, lite mer basic grundtons bas där annars
Rock on
Mvh Ola
--- Slut citat ---
Jo du har nog rätt basen vandrar lite hur som helst utom under mellanpartiet där den är rätt så taktfast. Vi får se om det ändras. Tack för tyck :D
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 31.03.2011, 13:10:53 ---Kompgitarren borde närmare mitten - blir obalans i mina lurar tills orgeln kommer men bra att lägga den närmare mitten som sagt.
Äla go känsla i den här.
--- Slut citat ---
Känner mig lite som Fredrik Belfrag här som valde att ha en uppfälld krage på sin kavaj i ett frågesportprogram varvid TV-växeln blev nedringd över att han hade glömt att fälla ned kragen. Och jo jag har valt att köra gitarren till höger innan utjämningen sker med orgeln.
--- Citat från: MaxB skrivet 31.03.2011, 17:58:57 ---Den här är super! Har kört den några gånger på jobbet nu! Tummen upp! :rolleyes:
--- Slut citat ---
Härligt att höra - har nu flyttat den till färdiga så får vi se om den ändras något framöver jag är supernöjd i alla fall.
MaxB:
Har svårt att acceptera att gitarren väger över på ena sidan. Ändra ändra ändra... :unsure:
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 01.04.2011, 13:07:55 ---Har svårt att acceptera att gitarren väger över på ena sidan. Ändra ändra ändra... :unsure:
--- Slut citat ---
Nope, nope, nope :lol:
Marruschkka:
:lol: Int´ bli osams nu...peace :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida