Forum > Demolåtar

Dividend - Der Dämon tanzt(ein Teufelskreis Tanz) (Pianokvartett 1)

<< < (8/25) > >>

pxm:
Gillar det här skarpt, alla instumenten ljuder bra och gör bra ifrån sig.
helst pianot som ju är helt genealiskt.

Det här är verkligen bra , Dividend, 5 av fem möjliga till dig.

mvh

karl:
Nice.... Tycker mig höra Synfulstråkar?? men skulle nog vilja höra pianot naket,,,,stundtals lite midifeel men fina idéer ....
Allt gott / karl

Dividend:
Cykeln: Ja restaurangmusik-partiet ska bort. Det är jag som modulerar till parallelltonarten utan att bibehålla känsla som resten har :D Blir så ibland. Kommer nytt sen!
Tack för tankar!

Karl: Synfulstråkar vet jag inte vad det är. Det här är LA scoring strings. Kul att du gillade idéerna!

--- Citat från: pxm skrivet 21.04.2012, 17:40:46 ---Gillar det här skarpt, alla instumenten ljuder bra och gör bra ifrån sig.
helst pianot som ju är helt genealiskt.

Det här är verkligen bra , Dividend, 5 av fem möjliga till dig.

--- Slut citat ---

Jag är nöjd, förutom med partiet "restaurang musik". ;)

Tack till alla tre för lyssning och idéer!

Boxcutter:
Jag gillar den. Gillar hur pianot leker runt och hur diskanten får svar av basen och mellanregistret ibland. Snyggt orkestrerat också, någon fick användning för "trills"-patcharna till slut! Haha, bra!
Tycker LA strings presterar bra, låter väldigt autentiskt! Skullle KANSKE (jag vet inte riktigt om jag har bestämt mig) ha sett lite mer reverb på stråkarna, men det är ju också bara en smaksak.
Bra gung, kan man tänka mig någon sorts demon dansa till detta, dock kanske inte den ondaste av demoner, men det är bara bra.

Dividend:
Trills to the people :D Ursäkta för sent svar. Har varit italien och bökat omkring med en jättestor väska med vikter nån hade lagt i den!

Jag tror att jag ska göra nåt av trillsen där jag byter till parallellen :D (får nog göra om hela partiet faktiskt)

Och reverbet kan du ha rätt om! Tack..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion