Forum > Demolåtar

Utkast till liten vårlåt - Nu en mer akustisk version

<< < (4/5) > >>

Jay Thomas:
Kornstad och Piddleton, tackar! :)

Basen i pianot saknas mycket riktigt pga av utrymmesbrist. Håller på med en alternativ version, lite mer vårlig. Får se om det kommer upp ikväll.

Redigerat: Jo det hanns med. Gärna feedback om jag är på rätt väg!

http://soundcloud.com/busstop18/v-rb-cken-den-fina

Jay Thomas:
Bumpar denna då jag inte förstod om jag är på rätt väg eller inte.

Marruschkka:
Lyssnade just och fick dripp-dropp-känsla..av is som tinar upp och porlar iväg på de mest oväntade vis..lite underfundigt sådär..me like ^_^

Enkel och ren ljudbild som tilltalar mej mycket, samt en fin melodi både av den pigga flöjten och det mötande pianot här.

Ett vackert vårvinter-stycke du satt ihop här, mums :rolleyes:

/Marre

hogge:
Vad vet jag om dylik musik? Men hur som helst så tycker jag det är lite vackert jag...

Jay Thomas:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 05.04.2011, 18:22:15 ---Lyssnade just och fick dripp-dropp-känsla..av is som tinar upp och porlar iväg på de mest oväntade vis..lite underfundigt sådär..me like ^_^

Enkel och ren ljudbild som tilltalar mej mycket, samt en fin melodi både av den pigga flöjten och det mötande pianot här.

Ett vackert vårvinter-stycke du satt ihop här, mums :rolleyes:

/Marre

--- Slut citat ---

Tackar Marre! :) Härligt att du får en dripp-dropp känsla, det var lite av det jag ville förmedla!  :wub:

--- Citat från: hogge skrivet 06.04.2011, 00:10:19 ---Vad vet jag om dylik musik? Men hur som helst så tycker jag det är lite vackert jag...

--- Slut citat ---

Tack hogge! :)
Lite annat än Hoggez kör så kul att du gillar! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion