Forum > Färdiga produktioner
Asti - Ingen kan veta vad som väntar (slutversion)
Gurano:
Kan inte säga annat än strålande kanonbra!
4,5 av 5 möjliga! Men jag håller med EQ ang 1a solot - det behöver rättas upp lite, men när det är gjort så blir det 5 av 5 :wub:
Gurano
asti:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 22.03.2011, 22:26:22 ---Lite pekpinnigt är det allt. Tycker definitivt INTE du ska blanda in några asiatiska instrument som ngn föreslog förut. Håll det till fint gitarrlir istället.
--- Slut citat ---
Nej, några asiatiska instrument blir det inte. Däremot funderar jag på att ersätta nylongitarren med ett violasolo.
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
asti:
--- Citat från: equality skrivet 23.03.2011, 00:56:34 ---Jag skulle nog skippa solo nr 1. Tycker låten tappar driv och stryrfart pga detta (guran låter lite ostämd där också om man skall vara petig). Andrasolot är bättre (än det första, sista två tonerna kommer lite för tätt om man skall vara än mer petig). Jättebra låt, förvalta den väl. :)
--- Slut citat ---
Jag är inte riktigt nöjd med "nylonsolona". Ska testa något annat bl.a. viola, men mellanspelet som sådant vill jag ha kvar.
Den gitarren är lite svårstämd. Stämmer jag G-strängen "lös", så stämmer det inte några band längre upp....
Kanske dags att byta strängar..... :)
Jo, jag vill försöka få till det här innan jag släpper låten.
Tack för att du orkar lyssna vidare och kommentera!
/Asti
asti:
--- Citat från: Gurano skrivet 23.03.2011, 01:23:43 ---Kan inte säga annat än strålande kanonbra!
4,5 av 5 möjliga! Men jag håller med EQ ang 1a solot - det behöver rättas upp lite, men när det är gjort så blir det 5 av 5 :wub:
Gurano
--- Slut citat ---
Tack för det! Det värmer och sporrar att "slipa" vidare! :)
/Asti
MaxB:
--- Citat från: asti skrivet 22.03.2011, 21:42:27 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 22.03.2011, 21:40:23 ---Underbar låt!
Jag gillar inte det här gitarrsolot*2, lite för hurtigt för mig, kompletterar inte textinnehållet med den värdighet jag skulle önska.
--- Slut citat ---
Menar du det i slutet eller båda ställena?
--- Slut citat ---
Tror jag menade båda men hör att andra reagerat och kommenterat det första så det kan räcka där...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida