Forum > Färdiga produktioner
Asti feat CPG - It's all insane
asti:
--- Citat från: Gurano skrivet 03.03.2011, 02:32:31 ---Hejsan
Detta var en av de mer spännande jag hört på ett tag från dig, tycker jag :)
Gillar denna!
Tycker att brakesticket som börjar vid 97 har en lite annorlunda ljudbild - kanske en vanesak men jag funderade lite på det i alla fall. 1a-guran som börjar spela försvinner lite när 2a-guran startar - kanske att den ska höjas ett litet snäpp. Ibland i andra låtar när du sjunger så kan din lead och stödstämma vara lite i osynk, men så tycker jag inte att det är nu (i alla fall inte mycket) - sången är kanon. Ekot som är på den utklingande guran på slutet - ska det vara så?
Ha det gott
Gurano
--- Slut citat ---
Jag försökte göra något annorlunda mot de senaste låtarna. Kul att du gillar!
Ska kolla nivåerna på gitarrerna!
"Ekot" är bitar av gitarrfilen, som jag klippt ihop för att göra ett annorlunda slut.....Det ska vara så! :)
Tack för lyssning och tips!
/Asti
Jay Thomas:
Denna gillar jag! :) Tycker dina och CPG's samarbete oftas landar i små, mycket trevliga stycken och denna är inget undantag! :D
Gillar den bla för referenserna till min ungdomsmusik och att den är väldproddad som vanligt. :)
Allt i mina öron...
asti:
--- Citat från: Emlan skrivet 03.03.2011, 08:07:23 ---Intressant!
...jag sugs med i rytmerna! Känsla!
Coolt med avbrottet mitt i med de snygga körerna!
--- Slut citat ---
Skönt att låten påverkar och inte känns likgiltig!
Kände att jag var tvungen att lägga in ett "stick" av något slag, annars
hade det blivit lite för enahanda tror jag. Om kör, gitarr och stråkar var
rätt val kan väl å andra sidan säkert diskuteras.... :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti (CPG hälsar)
asti:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 03.03.2011, 13:56:17 ---Denna gillar jag! :) Tycker dina och CPG's samarbete oftas landar i små, mycket trevliga stycken och denna är inget undantag! :D
Gillar den bla för referenserna till min ungdomsmusik och att den är väldproddad som vanligt. :)
Allt i mina öron...
--- Slut citat ---
Vad kul att du gillar låten!
Jag har känt CPG sedan långt tillbaka och jag tror vi kompletterar varandra bra, trots åldersskillnaden! :rolleyes:
Vilka referenser tänker du på? Vore intressant att veta!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
Boxcutter:
Jag gillar originaliteten. Låter inte som något annat jag har hört. Även om effekterna på rösten var rätt coola så tror jag att låten hade fungerat lika bra eller kanske bättre utan dem. Snygg sång.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida