Forum > Färdiga produktioner

Asti feat CPG - It's all insane

(1/6) > >>

asti:
Fick lust att göra något annat än depp-visor. Det blev så här i 6/8-takt. Rätt konventionellt tror jag.
Tyck gärna till om vad som helst.

Artist: Asti feat CPG
Titel: It's all insane
Text & musik: Asti & CPG
Är: 2011
Längd: 3 minuter jämt (varje gång)

Eddi:
Den här skulle jag ha lätt för att bli beroende av. Lite skumma basgångar tyckte jag i början men jag vande mig - bra tematan som flätas i denna musikaliska gobeläng med CPG´s oefterhärmliga uttryck.

Gurano:
Hejsan
Detta var en av de mer spännande jag hört på ett tag från dig, tycker jag  :)
Gillar denna!

Tycker att brakesticket som börjar vid 97 har en lite annorlunda ljudbild - kanske en vanesak men jag funderade lite på det i alla fall. 1a-guran som börjar spela försvinner lite när 2a-guran startar - kanske att den ska höjas ett litet snäpp. Ibland i andra låtar när du sjunger så kan din lead och stödstämma vara lite i osynk, men så tycker jag inte att det är nu (i alla fall inte mycket) - sången är kanon. Ekot som är på den utklingande guran på slutet - ska det vara så?

Ha det gott
Gurano

Emlan:
Intressant!
...jag sugs med i rytmerna! Känsla!
Coolt med avbrottet mitt i med de snygga körerna!

asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 03.03.2011, 00:05:19 ---Den här skulle jag ha lätt för att bli beroende av. Lite skumma basgångar tyckte jag i början men jag vande mig - bra tematan som flätas i denna musikaliska gobeläng med CPG´s oefterhärmliga uttryck.

--- Slut citat ---
Den klassas ännu inte som narkotika - liksom efedrin.  :)
Basgångarna tyckte jag var enkla och okomplicerade...... :unsure:
Kul att du gillar den flätade temattan som jag använder för ljuddämpning i inspelningsrummet!  :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti c/o CPG

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion