Forum > Demolåtar
Broken Hearts & Broken Bones
spacetrucker:
Snyggt. Låter som om detta kommit till utan större ansträngningar, liksom att det var dags för låten att komma ur er... på nåt sätt... eh. Låter inte alls som om en massa filer skickats fram och tillbaka och det ena med det andra. Det låter som om ni satt här i rummet och spelade.
Håller med asti om dedär med basen. Men som sagt, snyggt.
Space
Bengan_gbg:
JT: Tack! Micke är kingen när det gäller sådana där instrument!
EQ: Tack! Tur att man får till titlarna iaf ;) Får nog kolla in den där Jälevik. Agne känner jag till men...Kunnandet står fö Annika, Micke och Hagis för. Tokmusikaliska människor som "räddar mitt ass"!
Asti: Kanske. Jag har backat en hel del på basen från "ursprungsvarianten" och jag och Annika är nog ganska överens om mängden, men det går nog att backa lite till. Tack!
Jonner: Får kolla in dessa Sorrows....ahhh-kören har vi dribblat en del med nivåerna på. Den kommer vara kvar, men kanske justeras i mängd? Det finns lite stråk som utfyllnad bakom. LÅGT.
Spacetruckern: Tack så mycket. Vi har ju en portainspelning i grunden så det gör väl kanske det hela lite mer levande i fråga om utsvävningar i takt. Å andra sidan är det kanske inte toktight på alla ställen heler...ska lura på basen - men inte förrän jag snackat med Annika. Förmodligen susar hon in här och läser vad alla farbröder skriver också!
:)
Clemens:
Riktigt bra sång på denna!, å låten är top! Schnyggt lirat av alla 5***** :)
Bengan_gbg:
Tack Clemens! Kul det funkar! Du har ju veritabel hand med ljud så jag tar det som en komplimang grande.
MaxB:
Trevligt att höra BB54 igen. Sången påminner en del om en av killarna från Malmö (VST Forum).
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida