Forum > Demolåtar

Hogge - "Du & Jag" - Låt nr 2/2011

<< < (2/7) > >>

hogge:
Hmm.. Är inte riktigt säker på om sticket ska få vara kvar.. Men jag kan "int' hitt' på'nå" just nu... Och inte får jag till nå't vettigt avslut heller.. Satan så krångligt det är ibland detta...

[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/music2011/2b.mp3[/mp3]

Eddi:
 :lol: Nej slutet var inte bra. Men sticket fyller sin plats fast jag tycker du kan dra in en ny vers innan slutrefrängen. Om jag får lyssna på 10.000 låtar skulle jag med lätthet kunna avgöra vilken som är Hoggez så spring inte ifrån det - det du har det har du och det är originellt och bra. Samtidigt som jag håller med om att vers och refräng blir lite kaka på kaka men va fan ....
Ös på bara.

hogge:

--- Citat från: Eddi skrivet 18.02.2011, 20:48:56 --- :lol: Nej slutet var inte bra. Men sticket fyller sin plats fast jag tycker du kan dra in en ny vers innan slutrefrängen. Om jag får lyssna på 10.000 låtar skulle jag med lätthet kunna avgöra vilken som är Hoggez så spring inte ifrån det - det du har det har du och det är originellt och bra. Samtidigt som jag håller med om att vers och refräng blir lite kaka på kaka men va fan ....
Ös på bara.

--- Slut citat ---

Tack Eddi...
Håller med Dig om en till vers.. Men jag måste försöka korta ner den lite, för just nu är den över fyra minuter så ska jag kasta in en vers till så.. Ja, vi får se hur jag gör...

Tack!

hogge:
Min tidigare producent (Freddy, som gjorde ett strålande jobb!) har tyvärr meddelat att han inte har tid att producera min nästa skiva, vilket är tragiskt i sig, men samtidigt har jag fått ett erbjudande från en annan RIKTIGT DUKTIG kille (kan inte avslöja hans namn ännu då jag inte vet att jag får göra så) som vill ta det jobbet.. Men så mycket kan jag säga att det känns ärofullt att han överhuvudtaget vill ägna en minsta lilla tanke till mina produktioner...

Hur som helst.. Killen som anmält intresse är något av ett geni (liksom Freddy) och helt plötsligt har jag fått tillbaka hoppet om att det faktiskt kan komma en skiva till ...
The future looks great!
 :lol:

hogge:
Ja, just det.. Och det firar vi med en sista rå-slask av min version innan "demon-producenten" tar över rodret!!!

[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/music2011/2.mp3[/mp3]

PS: Sorry Eddi, men det blev ingen vers till... Refrängen är för bra (enl. mig) så jag fokuserar på den  :rolleyes: .DS

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion