Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Kommunist-Rysslands uppgång och fall

<< < (3/4) > >>

Dividend:
Hehe. Kul att det trots allt funkar! :)

Tack Eq!

Marruschkka:
Det här låter galet, udda, suggestivt, tungt :P

Vilken rytm, och basgångarna är oberäkneliga och låter farliga.

Det kan inte ha varit lätt att sitta i Gulag-arkipelagen, får såna associationer här.

Mörkt och häftigt. ^_^

/Marre

Dividend:
Tack marre! Kul att det gillas..

som sagt, ny version kommer av denna synth-saga :)

morgonte:
Måste säga att jag ofta inte begriper något alls av dina alster... :unsure: Men jag uppskattar att du har en helt egen stil som man direkt känner igen från låt till låt  :).  Med hjälp av andras kommentarer känner jag att jag åtminstone inte är helt lost här (tror jag...) Gillar när gitarren kommer in... Dom där (skenbart?) slumpmässiga melodierna som kännetecknar det mesta du gör funkar för mig när rytmerna som här får binda ihop det hela.

Dividend:

--- Citat från: morgonte skrivet 14.02.2011, 20:06:02 ---Måste säga att jag ofta inte begriper något alls av dina alster... :unsure: Men jag uppskattar att du har en helt egen stil som man direkt känner igen från låt till låt  :).  Med hjälp av andras kommentarer känner jag att jag åtminstone inte är helt lost här (tror jag...) Gillar när gitarren kommer in... Dom där (skenbart?) slumpmässiga melodierna som kännetecknar det mesta du gör funkar för mig när rytmerna som här får binda ihop det hela.

--- Slut citat ---

SLumpmässigt, ja det kommer nog bli värre ju mer tid jag får på mig :D
Kul att du gav dig tid att lyssna och att jag känns igen. :) Finns ett gäng låtar i den här genren på kr, några med sång o solon o dyl också..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion