Forum > Demolåtar
equality - Kom tillbaka
equality:
--- Citat från: hogge skrivet 22.02.2011, 21:36:05 ---Vet Du - Du får fast anställning i Hoggez när som helst.. Ska vi säga så :lol:
--- Slut citat ---
Så säger vi! :D
mixuz:
fint gitarrspel,,
Håkan Nilsson:
Det här tyckte jag var väldigt fint. Hur har du gjort basliret? Att arr och låt är så sparsmakat är perfekt, det understryker känslan i texten. Den känns nog lite för kort ändå... Det känns som att det avslutande instrumentalpartiet borde vara ett mellanspel, sen skulle det sitta fint med en en till vers och en till refräng. Om man kan ta till sig den här fina känslan vill i alla fall jag behålla den en stund till. Sen kan man lyssna på annat med mer stick och olika gremaljer. <_<
Fan jag blev lite tårögd... Väldigt fint ur hjärtat. Vad finns det för nåt förutom kärleken att sjunga om? :wub:
equality:
--- Citat från: mixuz skrivet 24.02.2011, 22:01:50 ---fint gitarrspel,,
--- Slut citat ---
Tack mixuz. Hur skulle det då inte ha låtit med en Gibson... ;) :)
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 25.02.2011, 00:35:47 ---Det här tyckte jag var väldigt fint. Hur har du gjort basliret? Att arr och låt är så sparsmakat är perfekt, det understryker känslan i texten. Den känns nog lite för kort ändå... Det känns som att det avslutande instrumentalpartiet borde vara ett mellanspel, sen skulle det sitta fint med en en till vers och en till refräng. Om man kan ta till sig den här fina känslan vill i alla fall jag behålla den en stund till. Sen kan man lyssna på annat med mer stick och olika gremaljer. <_<
Fan jag blev lite tårögd... Väldigt fint ur hjärtat. Vad finns det för nåt förutom kärleken att sjunga om? :wub:
--- Slut citat ---
Basen är faktiskt en samplad kontra (midi).
Lite kort ändå? Hade ytterligare en vers, som jag inte tyckte tillförde nåt. Fick tips om stick här i tråden och jag tycker allt att det tillför men ett mellanspel också kanske, hade funderingar på munspelssolo men kan inte spela det. Fin feedback, Håkan. Tack!
mixuz:
--- Citera ---Tack mixuz. Hur skulle det då inte ha låtit med en Gibson... Wink smile
--- Slut citat ---
haha.. :D ja säg det...?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida