Forum > Demolåtar

equality - Kom tillbaka

<< < (6/9) > >>

equality:
Grunnat lite på ändringar och till slut till skott. Tack för alla bra förslag som jag tog till mig, förhoppningvis till en bättre version.

hogge:
Fin liten visa detta.. Tycker att Du tagit till Dig (vad jag förstår av lyssningen) de tips Du fått på ett vettigt sätt.
Gitarrspelet är som vanligt avundsvärt - Med beröm godkänt!

asti:
Jättefint! Sticket sticker väl inte ut precis, men passar bra in!  :)
Det enda negativa jag reagerade på var ett något för hårt anslag på pianot.
Kanske någon liten "fill" eller variation på trummorna.....
Väldigt fin mix och ljudbild totalt.

equality:

--- Citat från: hogge skrivet 22.02.2011, 15:11:18 ---Fin liten visa detta.. Tycker att Du tagit till Dig (vad jag förstår av lyssningen) de tips Du fått på ett vettigt sätt.
Gitarrspelet är som vanligt avundsvärt - Med beröm godkänt!

--- Slut citat ---

Tack för det betyget! Jag tycker det har varit många bra tips här. Ville hålla den enkel och förhoppnings omedelbar.
Vad gäller pianoklinket har jag haft svårt att få till enhetliga figurer mellan sångsstroferna och de mellanrummen var inte heller särskilt långa!  :blink:

--- Citat från: asti skrivet 22.02.2011, 16:05:37 ---Jättefint! Sticket sticker väl inte ut precis, men passar bra in!  :)
Det enda negativa jag reagerade på var ett något för hårt anslag på pianot.
Kanske någon liten "fill" eller variation på trummorna.....
Väldigt fin mix och ljudbild totalt.

--- Slut citat ---

Tack för ditt säkra öra! Måste se över trummorna och pianots velociteter och en del plink jag skulle vilja ändra på.  Som sagt, ville inte försöka mig på några större utvikningar, om jag nu hade fixat det (tveksamt) hade det kanske förtagit intrycket av "en enkel visa" som Hogge skrev. Ville gärna ha den på den nivån. Kul att du tyckte det funkade.

hogge:

--- Citat från: equality skrivet 22.02.2011, 19:18:29 ---Tack för det betyget! Jag tycker det har varit många bra tips här. Ville hålla den enkel och förhoppnings omedelbar.
Vad gäller pianoklinket har jag haft svårt att få till enhetliga figurer mellan sångsstroferna och de mellanrummen var inte heller särskilt långa!  :blink:

--- Slut citat ---
Vet Du - Du får fast anställning i Hoggez när som helst.. Ska vi säga så  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion