Forum > Demolåtar
equality - Kom tillbaka
Bengan_gbg:
Tokigt bra EQ....du har bra pli på både fingrar och på text måste jag säga!! Kan inte önska mig så mycket mer!
karl:
Ja, det här är riktigt bra....du har lyrikens gåva och därtill ett gitarrspel som är sällan man hör nu för tiden....riktigt bra går rätt in utan omvägar....
Allt gott karl
Jay Thomas:
Fint och finstämt! :)
Gillar ditt gitarrplock och det rena ljudet du oftast har! :) Ola Magnell kommer jag att tänka på lyssnandes på denna.
Åker ner i EQ-mappen.
Rattlesnake:
Yes, med nya sticket blev det finemang! Det gör mycket för resten av texten också, som en drömsekvens som bryter av den lämnades vardagsältningar. Harmonierna och pianospelet är verkligen så rätt.
Jag gillar det här, och den känns helt färdig för mig. Hör inga brister i gitarrspel eller något annat heller. Den platsar på LP:n, förlåt, albumet ska det vara. ;)
spacetrucker:
Jag lade märke till själva låten först halvvägs inne i låten. Först lyssnade jag bara på hur kanonbra detta låter... Som sagt, först halvvägs in i låten märkte jag att där faktiskt fanns en text och en melodi också å sen när jag lyssnade lite till så.... ja, va kan man säga, Me like :)
Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida