Forum > Demolåtar

equality - Vid din sida

<< < (5/9) > >>

Clemens:
Jo positiv låt måste jag säga..inte utan att man börjar fundera på ett liv efter istiden..
Tycker det låter bra om det mesta, lite skumt leslie  kan jag tycka, men skall kollas på? Kanske håller med Gurano om panoreringar,  känns lite ovant..annars top! :) 

equality:

--- Citat från: Clemens skrivet 16.01.2011, 19:39:15 ---Jo positiv låt måste jag säga..inte utan att man börjar fundera på ett liv efter istiden..
Tycker det låter bra om det mesta, lite skumt leslie  kan jag tycka, men skall kollas på? Kanske håller med Gurano om panoreringar,  känns lite ovant..annars top! :) 

--- Slut citat ---

Jag hör baske mig inte att panoreringen är ut i tjottaheiti. Börjar misstänka att högerörat har rasat, vax?  :blink:
Ingen istid här just nu men blött som bare den och + 5. Kul att det positiva skiner igenom. Leslien ska jag kolla enligt Max anvisningar. Kul att du flippar. Kanske ses i Sthlm då om några veckor. Ha det gott! Thnx.

equality:
Vore intressant att få ytterligare input om nån orkar. Är basen för plottrig? Ny sång (-are/-erska)? Låtlängden?

Emulator:
skall ta mig en titt, -eh....en ..vad säger man motsvarande för en lyssning? en lyss?

....i afton. Lite svårt med musiklyssnande med en rätt färsk liten bebbe, en åttaåring som babblar och en fru som försöker prata med mig :lol:

asti:
Nej, basen tycker jag är skön och nu lagom stark!
Sången sitter bättre nu och jag hittar inte längre några "konstigheter" med gitarren i introt!
Vad gäller längden tycker jag du kunde dragit ut mer på slutets fina stämsångsdel!
Orgeln tycker jag nog fortfarande är lite för stark!
När man hört Sven-Ingvars version kan man tro att det är två helt olika låtar!  :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion