Forum > Demolåtar
equality - Vid din sida
equality:
divid: :lol: Kul logik! Skulle lagt den på (färdig-)hyllan om inte den där förfärlige Obbnäsgubben hann emellan! :D
eddi: Thnx eddi!
asti: Tror inte jag får med sista decimalen men ok! :D Tack.
mahan: Förstod du skulle hinna före, innan jag lade den på hyllan bland färdiga! :angry: :P
Förstod också att jag i längden inte skulle komma undan med den ostämda guran i introt som var några takter längre i början. Hajar inte riktigt vad som är fel musikaliskt i introt (förutom gitarrstämningen) då guran kör detta riff om och om igen när låten är igång. OK. Blir (stämd) akkegura i nästa tagning.... Får nog dra ihop sångmelodin något för att sätta tonerna bättre. Samma men mindre tapp till reverbet på sången som på instrumenten. Kanske det som sabbar rumskänslan...hmm. Haft ungefär den inställningen på andra låtar och då har ingen klagat. Kul att basen funkar, var rädd för att den var för plottrig. Stämmorna stämmer nog att de skall upp något. På't igen då! Gräsliga obbnäsliga funderingar. :D
hogge:
Hogge gillar!
Snyggt och tajt.. Gillar också Din röst. Du har ett säreget uttryck i Din sång som jag gillar skarpt..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida