Forum > Demolåtar

Harmonica mike - Ain´t no sunshine

<< < (8/10) > >>

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 07.01.2011, 02:12:34 ---Och om du gör en så gör jag det :lol:

--- Slut citat ---
Då får du skynda dig på för jag har bara en bas å lite elgura kvar att lägga (typ imorrn) ;)
Gurano

Eddi:

--- Citat från: Gurano skrivet 07.01.2011, 02:19:25 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 07.01.2011, 02:12:34 ---Och om du gör en så gör jag det :lol:

--- Slut citat ---
Då får du skynda dig på för jag har bara en bas å lite elgura kvar att lägga (typ imorrn) ;)
Gurano

--- Slut citat ---
Oki men jag tänkte lägga sång oxå vilket jag tycker du ska göra oxå.

Harmonica mike:
Larsson å Ola:

Thanzx boys.Sången är  inga problem,det är ju gitarren som sliter å drar utan att veta var den ska..Sovrat lite i den nu och tightat till det mesta.Inväntar en bättre hals för att sätta det sista,lider av en seg flunsa.Så strax så..

Eddi å Gurano:
Just love you guys :wub: gör du en inte alltför spejsad variant göran,så kan väl jag eller kanske Maria yla in lite sång..? det blir ju lite fel om jag sjunger på två verrar..men vad gör man inte för konsten  :D

Wiihaa boys,nu är vi på G!!

Mike

MaxB:
Jag har heller aldrig gjort den här men HM inspirerar. Om ni, så...

Harmonica mike:

--- Citat från: MaxB skrivet 07.01.2011, 07:37:37 ---Jag har heller aldrig gjort den här men HM inspirerar. Om ni, så...

--- Slut citat ---

Tack för det Max,och nu ser det ut som om det inte går att slingra sig - Gurano har brutit isen :)

Så nu åker vi.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion