Forum > Demolåtar

Harmonica mike - Ain´t no sunshine

<< < (7/10) > >>

Larsson:
organiskt var det här, rösten är det som visar vart skåpet ska stå!  :wub:
låter kalas! :)

Ola:
mycket trevlig lyssning du bjuder på Hm
tummen upp i från mig

mvh

Eddi:
Jag tycker och hoppas att Göran gör som H-Mike sa lägg upp en ny tråd med Dugör en cover på............
Bägge två triktigt bra och helt olika stuk jag gillar och funderar - ytterligare en låt jag inte haft nåt samröre med så jag vet inte ..

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 07.01.2011, 01:29:44 ---Jag tycker och hoppas att Göran gör som H-Mike sa lägg upp en ny tråd med Dugör en cover på............
Bägge två triktigt bra och helt olika stuk jag gillar och funderar - ytterligare en låt jag inte haft nåt samröre med så jag vet inte ..

--- Slut citat ---
Om det görs en ny tråd så lovar jag att göra en spejsad instrumental cover på den, a la Gurano....typ :)

Eddi:

--- Citat från: Gurano skrivet 07.01.2011, 01:35:36 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 07.01.2011, 01:29:44 ---Jag tycker och hoppas att Göran gör som H-Mike sa lägg upp en ny tråd med Dugör en cover på............

--- Slut citat ---
Om det görs en ny tråd så lovar jag att göra en spejsad instrumental cover på den, a la Gurano....typ :)

--- Slut citat ---
Och om du gör en så gör jag det :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion