Forum > Demolåtar

Emlan - Mitt hjärtas bön

<< < (5/7) > >>

Emlan:

--- Citat från: MaxB skrivet 01.01.2011, 13:46:00 ---
--- Citat från: Emlan skrivet 01.01.2011, 13:03:53 ---Jag skrev refrängen för över ett år sen,
stod i hällregn och kyligt höstväder,
DÅ kom det cirkushästar springande genom stans centrumrondell,
de hade rymt! Det var ett mirakel:)

--- Slut citat ---

Sånt där, totalt oväntat, är härligt frigörande, i en situation då man som mest behöver det!
Cirkushästar... i rondellen framför mina ögon.
Hur sannolikt är det?

--- Slut citat ---

Bara man tittar ordentligt så kan man nog se ett litet mirakel varje dag.. eller i alla fall varannan, eller var tredje;)

Harmonica mike:
Oh yes!

Visste inte att det fanns en kvinnlig "bluesman" här på Kr,nice!
Du sjunger ju som en gudinna,oerhört känslosamt och läckert.Jizes,sångfågeln jag är mycket imponerad.Vissa kan traktera sina instrument som "Brasse Begovia",men sjunga blues naket och enkelt så lyssnaren nästan gråter,det är en konst få förunnat.Du fixar det,tack.

Mike

mahan:
Tjou Emelie!
Detta e ju sånt som får åtminståne mig att smälta helt! :wub:
Så enkelt, så naivt, så härligt och så ärligt! Hör din hela personalitet genom låten, dina instrument, ditt kunnande, din härliga röst.

Färdig för ett steg längre in i musikens underliga värd? Hör denna låt med stråkar, bas o trummor.... dvs en helt hitklar sång som du gjort!
Förstår även den tanken om du vill hålla detta så enkelt som möjligt.... det funkar åxå, tro mig, jag e helt såld!

Hoppas du och trädgårdsslangen har fler sessioner, och att du delar med dig dessa härliga sensionella stunder!

Kör hårt Em! :)

h.   johan

Emlan:
mahan, Harmonica mike
Oj, vilka fina ord!
Jag vet inte vad jag ska säga... :)
Varmt och gott känns det!
Tack till er båda!

Larsson:
vafalls.. tack för denna bit!  :wub:
skön röst, less is more arr

kul när det dyker upp nya förmågor som glänser! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion