Forum > Demolåtar
Emlan - Mitt hjärtas bön
Mats:
Ännu ett fint alster från Emlan, visst låter det kanske lite burkigt som nämnts men inget som stör,
är grymt imponerad av hur bra det låter med tanke på inspelningsprincipen.
Heja :)
kpinnen:
Kan bara hålla med i lovkören om din röst och ditt levererande.
Jag stör mig inte så mycket på att det inte är perfekt ljud på denna, man glömmer bort det när man lyssnar på din sång.
Något enstaka instrument till skulle ju helt klart funka.
Emlan:
Tack för era kommentarer! Det värmer och lyser upp!
...jag skulle gärna lägga på lite fler instrument, men, man tager vad man haver:)
Men nån dag kanske jag ska lära mig att lägga på lite "låtsas"-instrument från datorn och så... finns ju så otroligt fina grejjer! Fick en kontrabas på posten av Asti till exempel! Imponerande med dagens teknik! Få så stora grejer i brevlådan!
egghuvud:
Njaee jag är nog tyvärr inte lika begiestrad som de andra här. Jag tycker för visso att du har en dramatisk och uttrycksfull röst som låter väldigt egen och på det så kommer man långt. Men inspelningen och produktionen håller inte för mig.
Det är ett essigt sunkigt rumsljud. Gitarren är lite för ostämd och skraptig och melodican lyfter för visso men jag tycker nog att det skulle behövas mer fond till din röst. Så som arrangemanget är nu så skulle det funka klockan tolv på en fest efter ett par flaskor vin, men som halvfärdig demo tycker jag nog att den behöver mixas bättre, sjungas bättre och arras lite bättre. :)
Emlan:
Egghuvud,
tack för din kommentar! Och för att du skrev så gott om min sång:)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida