Forum > Demolåtar
Gurano - Lekfullhet!
MaxB:
--- Citat från: Gurano skrivet 28.12.2010, 00:12:46 ---Du e en busy man ser jag - jag är inte i närheten med mina 4 barn :D....men du har ju både barn, hund och hästar antar jag! Du måste inte joina, men man kan ju alltid hoppas ;)
Ha det gott
Gurano
--- Slut citat ---
Du är helt otrolig som trots fyra barn hinner med musik.
Vi har inte hund, bara två barn, tre katter och sex hästar. :lol:
Godnatt!
Gurano:
Ny sättning:
Akustisk gura (rent ljud)
Akustisk gura (vråldistad)
Orgel
Bas
Trummor
Trumpet
Det är inte så bra med viljan att leka musik så jag fortsatte helt enkelt lite själv.
Nu finns ett nytt mellanparti, elbas och trumpet. På andra halvan la jag även till en vråldistad akke (för skoj skull), blev ok tycker jag.
Skulle vara kul om någon trots allt vill sjunga!
Såga gärna eller tyck till om mixen eller annat, så att det kan bli bättre.
Ha det gott
Gurano
Dividend:
Låter skitbra det här. Mixen grötar inte alls lika mycket som förr, är de den nya micen? :unsure:
Gurano:
--- Citat från: Dividend skrivet 28.12.2010, 19:41:04 ---Låter skitbra det här. Mixen grötar inte alls lika mycket som förr, är de den nya micen? :unsure:
--- Slut citat ---
Tack Divid. Nja någon ny mix är det inte men de akustiska instrumenten är inspelade med en ny mick - kan ju vara det som gör det......sedan tycker ju inte jag då att de andra mixarna grötar ;)
Som sagt: Nu finns ett nytt mellanparti, elbas och trumpet (som gör ljud). På andra halvan la jag även till en vråldistad akke (för skoj skull), blev ok tycker jag .- vad tycker ni om mixen och alla inslag???Ha det gott
Gurano
Gurano:
112 st har kikat i tråden men bara 2 tycker nåt. :unsure:
Jag har i alla fall lagt till egen sång nu .... eller eg ett evigt lallande bara, för att testa micken.
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida