Forum > Demolåtar

Gurano - Lekfullhet!

<< < (3/4) > >>

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 29.12.2010, 14:46:57 ---112 st har kikat i tråden men bara 2 tycker nåt.  :unsure:
Jag har i alla fall lagt till egen sång nu .... eller eg ett evigt lallande bara, för att testa micken.
Gurano

--- Slut citat ---

Nu är du fast. Jag konstaterar att du kan sjunga. Det både låter om rösten och låter hyfsat.
Grymt användbart instrument, den där rösten. Hittat på en text till din sångmelodi. Sätt igång!  B)

Jag spelar en låt, jag spelar en låt, jag spelar en låt - men ingen vill sjunga den.
Jag spelar en låt, jag spelar en låt, jag spelar en låt - men vem ska sjunga den?

Om du har tid, om du har tid, om du har tid, om du har tid.

Vill jag att du, vill jag att du - är med.
Vill jag att du, vill jag att du - sjunger med.

Eddi:
Jag tror vi upplever ett paradigmskifte här det börjar med ett lallande sedan j*vlar. Jag har sagt det tidigare och det står jag för du har en bra röst så det är bara att köra på. Släpp alla hämningar. Låten då - jo den ärbra och intensiv som vanligt men din "sång" passar bra och jag tror du vet hur du vill att det ska låta så skriv en text och sjung ut karl!!!!
Passa på nu medans tjälen ligger i marken sedan ska du väl ut och gräva när alla andra slutat skotta :lol:

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 29.12.2010, 21:09:56 ---Jag tror vi upplever ett paradigmskifte här det börjar med ett lallande sedan j*vlar. Jag har sagt det tidigare och det står jag för du har en bra röst så det är bara att köra på. Släpp alla hämningar. Låten då - jo den ärbra och intensiv som vanligt men din "sång" passar bra och jag tror du vet hur du vill att det ska låta så skriv en text och sjung ut karl!!!!
Passa på nu medans tjälen ligger i marken sedan ska du väl ut och gräva när alla andra slutat skotta :lol:

--- Slut citat ---

Min text här ovanför, passar in i melodin Gurano sjunger!
Du får den Gurano och kan göra ändringar var du vill.
Nu har du visat att du kan, jag visste inte innan!!!

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 29.12.2010, 21:09:56 ---Jag tror vi upplever ett paradigmskifte här det börjar med ett lallande sedan j*vlar. Jag har sagt det tidigare och det står jag för du har en bra röst så det är bara att köra på. Släpp alla hämningar. Låten då - jo den ärbra och intensiv som vanligt men din "sång" passar bra och jag tror du vet hur du vill att det ska låta så skriv en text och sjung ut karl!!!!

--- Slut citat ---
Nja så stort paradigmskifte e de nog inte :). Att hålla en ton rätt är inte så svårt men att komma på bra kreativa sångslingor är inte min grej! Är dålig på att använda rösten som ett instrument, men vi får se - ska försöka få till något. Problemet är att jag sitter i vardagsrummet tillsammans med resten av familjen :D
Jo som du säger så är det nog bäst att smida medans man kan - innan säsongen börjar!

--- Citat från: MaxB skrivet 29.12.2010, 21:28:23 ---Min text här ovanför, passar in i melodin Gurano sjunger!

--- Slut citat ---
Hehe jo jag förstod redan i ditt 1a inlägg att det var en text att sjunga :D
Vi får la se vad som händer. Även om jag skulle kunna sjunga in nåt skit - så är det roligare att göra collabs..... så e de bara!

Andra sjunger så mycket bättre än jag - varför ska jag nöja mig med nåt som bara är dugligt?
;)

Tack båda
Gurano

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 29.12.2010, 21:44:43 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 29.12.2010, 21:28:23 ---Min text här ovanför, passar in i melodin Gurano sjunger!

--- Slut citat ---
Hehe jo jag förstod redan i ditt 1a inlägg att det var en text att sjunga :D
Vi får la se vad som händer. Även om jag skulle kunna sjunga in nåt skit - så är det roligare att göra collabs..... så e de bara!

Andra sjunger så mycket bättre än jag - varför ska jag nöja mig med nåt som bara är dugligt?
;)

--- Slut citat ---

Hmm, varför? Skulle vara för att andra inte hinner med...  :huh:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion