Forum > Demolåtar

Gurano - Lekfullhet!

(1/4) > >>

Gurano:
LÅTNAMN: Lekfullhet!
ARTIST/GRUPP: Gurano
GENRE: Pop/Rock
LÅTLÄNGD: 2,36
KOMPOSITÖR: Gurano
PRODUCENT: Gurano
INSPELNINGSÅR: 2010, december
FORMAT: mp3

Hejsan! Tänkte att ni/vi behöver rocka lite så här i mellandagarna - värma upp till Gula villan i februari!  :lol:
Jag leker just nu med min nya gura å mikrofon - och tänke att det skulle vara roligare om fler joinade!
Denna behöver definitivt förlängas, behöver även bas, elgitarr??? och sång mm mm mm. Haka på så gör vi en mellandagslåt från KR!
Låten går i 120 bpm - hör av er, vet ja!!!
Gurano

Ny sättning:
Akustisk gura (rent ljud)
Akustisk gura (vråldistad)
Orgel
Sång
Bas
Trummor
Trumpet
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Lekfullhet1.mp3[/mp3]

MaxB:
Kan konstatera att soundet är bra, jag upplever inte så mycket reverb i de akustiska gitarrerna här.
Vilket tempo, vilken energi, vad går du på? Livsglädje? Det sprudlar ut så mycket energi att jag blir lite trött, typ - "Kan vi inte köra en lugn låt nu, va?".

Bra tajt ljud ere!

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 27.12.2010, 23:36:59 ---Kan konstatera att soundet är bra, jag upplever inte så mycket reverb i de akustiska gitarrerna här.
Vilket tempo, vilken energi, vad går du på? Livsglädje? Det sprudlar ut så mycket energi att jag blir lite trött, typ - "Kan vi inte köra en lugn låt nu, va?".
Bra tajt ljud ere!

--- Slut citat ---
Jag går nog på ren å skär spelglädje, inget annat :)
Det finns så många andra som gör lugna bitar så det behövs en hel del med lite mer fart tycker jag....men detta går inte så fort!

Haka på MaxB, så ska du se att det blir bra!

Gurano

MaxB:
Tiden finns inte. Dagbok från idag:
05.30 gick upp på arbetet från kl 08 till 17.
18.15 hyr släp på OK, på väg hem.
20.00 lastar 300 kg halm på en gård söder om stan.
20.30 lastar av halmbalarna hemma.
21.00 hämtar dotter från pendeltågsstation
21.15 hämtar på annan plats stor vinkel-soffa i c:a åtta sektioner med släpet
21.30 levererar soffan hos en annan familj
21.57 lämnar släpet 42 minuter för sent men tre minuter innan OK stänger.
Hinner inte handla livsmedel på ICA Maxi. Får ta det imorgon.
22.30 hemma och kollar om det hänt något på internet (läs kontrollrummet).
Hann inte äta... ska lägga mig eftersom jag ska upp 05.30 imorgon.

Dotter säger att jag bara tänkter på mig själv och på alla uppoffringar jag tycker jag gör...  :D

Gurano:
Du e en busy man ser jag - jag är inte i närheten med mina 4 barn :D....men du har ju både barn, hund och hästar antar jag! Du måste inte joina, men man kan ju alltid hoppas ;)

Ha det gott
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion