Forum > Demolåtar
Freddy - Aftermath - borttagen
freddy:
Tja, sitter och jobbar lite med en lite annorlunda låt som legat på min hårddisk ett tag. Först nu börjar den ta form ordentligt. Sång ska på framöver, men just nu är det bara instrumentalt. Tar gärna emot åsikter på allt så länge. Uppdateringar kommer förhoppningsvis med tiden :)
Aftermath - (tredje versionen):
-Lagt till en strålsträngad gitarr
-Sjungit in lite sång som inte är jättebra.
[mp3=200,20,0,center][/mp3]
Aftermath - (andra versionen, förlängd):
[mp3=200,20,0,center][/mp3]
Eddi:
Javisst jag tycker det låter .... ballt kan man väl säga snygga åkningar med volymen där - lite hårt men det är väl vad du är ute efter - lovande
freddy:
--- Citat från: Eddi skrivet 17.12.2010, 01:03:46 ---Javisst jag tycker det låter .... ballt kan man väl säga snygga åkningar med volymen där - lite hårt men det är väl vad du är ute efter - lovande
--- Slut citat ---
Tack Eddi. Vet inte riktigt vad detta låter som faktiskt. :) Tack för kommentar.
equality:
Ja, efter matten skulle det vara skönt att rensa huvet med något sånt här. Skämt åsido, låter kanon tycker jag. Gillar de knastertorra synthljuden. Jättesnygga, ödesmättade harmisar med crescendon på rätta ställena, svänget icke att förglömma. Fortsätt för f-n! :D
freddy:
--- Citat från: equality skrivet 17.12.2010, 01:21:32 ---Ja, efter matten skulle det vara skönt att rensa huvet med något sånt här. Skämt åsido, låter kanon tycker jag. Gillar de knastertorra synthljuden. Jättesnygga, ödesmättade harmisar med crescendon på rätta ställena, svänget icke att förglömma. Fortsätt för f-n! :D
--- Slut citat ---
Hehe, härligt! Tack så mycket eq. Klart jag fortsätter. Ny längre version i trådhuvud, en extra vers/refr samt ett stick då.
Tack för kommentar.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida