Forum > Demolåtar

Freddy - Aftermath - borttagen

<< < (2/4) > >>

Dividend:
Uppspelning funkar inte. Filnamnet?

freddy:

--- Citat från: Dividend skrivet 17.12.2010, 02:25:21 ---Uppspelning funkar inte. Filnamnet?

--- Slut citat ---

Nu så, laddades upp precis :)

Dividend:
Det är ett intressant intro.

Gillar hur du leker med leadsyntarna och ljuden, men det saknas en riktig melodi? Ackordsföljden är ju använd 1000ggr tidigare, men tror ändå detta kan bli intressant om du fortsätter!
Den som spelar vid 120 och framåt är högst enerverande :D (Alltså enkel och upprepar sig på ett sätt jag inte gillar riktigt, men det kan vara att ljudet på den i sig är problemet.)
När den tystnar så känns det som det börjar ta form mer..

Enligt min högst humbla uppfattning.

freddy:

--- Citat från: Dividend skrivet 17.12.2010, 02:34:45 ---Det är ett intressant intro.

Gillar hur du leker med leadsyntarna och ljuden, men det saknas en riktig melodi? Ackordsföljden är ju använd 1000ggr tidigare, men tror ändå detta kan bli intressant om du fortsätter!
Den som spelar vid 120 och framåt är högst enerverande :D (Alltså enkel och upprepar sig på ett sätt jag inte gillar riktigt, men det kan vara att ljudet på den i sig är problemet.)
När den tystnar så känns det som det börjar ta form mer..

Enligt min högst humbla uppfattning.

--- Slut citat ---

Tja divi, det kommer sång på denna, det är tanken iaf. Jag har melodi på vers och refräng. Förhoppningsvis faller även den upprepande melodin på plats när sång kommer på :)

Tack för kommentar.

Ola:
Hej Freddy
kool låt !
vore riktigt najs med lite feta gitarrer och rammstein sång på låten  :)
ska bli spännande att få höra vad du kokar ihop.

btw vad hände med sång spåret.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion