Forum > Färdiga produktioner

Asti feat Julianna - All I can think of

<< < (11/30) > >>

Eddi:
Jag tror hon menar förlängd utdragen fade
I think she mean progressed outdrawn fade
Att fejda ut med nuvarande ljud blir i alla fall abrupt
To fade out with existing sound would cause an effect of abruptisness in it self (varför blev det längre på engelska?)
En stor anledning är ju att man egentligen inte vill att låten ska ta slut.
A big reason to that is because you dont want the tune to end (at all)
Så jag hoppas att det finns några sekunder till att krama ut
So I hope there are a few seconds more to crame out :D (den du)

robblar:
Søren klype, du er flink, Asti!  Julianna, the video is awesome. The pictures fit well with the music and I almost suspect you've done this before or something :)

Hope this gives y'all an inspirational boost cause I'd love to hear more.  :wub:

I can actually hear some dobro fills in there too but it may just be in my head...    :wacko:
-Robert

kpinnen:
Skön låt att lyssna på och juliannas röst passar som handsken i denna låten.

asti:

--- Citat från: robblar skrivet 12.01.2011, 04:32:25 ---Søren klype, du er flink, Asti!  Julianna, the video is awesome. The pictures fit well with the music and I almost suspect you've done this before or something :)

Hope this gives y'all an inspirational boost cause I'd love to hear more.  :wub:

I can actually hear some dobro fills in there too but it may just be in my head...    :wacko:
-Robert

--- Slut citat ---

Inte för att jag vet vad Sören klype betyder, men flink låter positivt, så jag tackar och bugar!  :)
Ja, en steelguitar eller dobro skulle säkert kunna höja låten, men är samtidigt lite rädd för att utöka arret
och göra ljudbilden rörig......  :unsure:
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

asti:

--- Citat från: kpinnen skrivet 12.01.2011, 11:00:12 ---Skön låt att lyssna på och juliannas röst passar som handsken i denna låten.

--- Slut citat ---

Tack! Och jag håller med dig om Juliannas röst! Underbar inlevelse i sången!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion