Forum > Färdiga produktioner
Asti feat Julianna - All I can think of
asti:
--- Citat från: Larsson skrivet 01.12.2010, 21:46:50 ---tja asti
kanon bra, önskar jag kunde få till den där simon & garfunkel känslan som sitter i versen
supersnyggt, & skitbra spelat
versen äger verkligen.. vilken atmosfär! :)
gott hantverk
/Larsson
--- Slut citat ---
Ja, det är flera som förknippar det här med S & G, det har jag inte själv haft en tanke på!
Roligt att du gillar!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
clavinova:
Oj vad snygg denna var i min mening! :D
Asti när du är som bäst! :)
Smakfullt tillbakadraget men ändå snyggt broderat med diverse ljud och "räkor", en av mina favoriter absolut! :)
Topptopp helt enkelt! :D
asti:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 02.12.2010, 13:48:17 ---Oj vad snygg denna var i min mening! :D
Asti när du är som bäst! :)
Smakfullt tillbakadraget men ändå snyggt broderat med diverse ljud och "räkor", en av mina favoriter absolut! :)
Topptopp helt enkelt! :D
--- Slut citat ---
Det var verkligen kul att höra! Tack för det! :)
Räkor är inte dumt - jag älskar skaldjur! :rolleyes:
Tack för lyssning och fina ord!
/Asti
Tokai:
Tjusigt gitarrspel och bra sång. Lite osynkad dubblering ovanligt nog. När pukorna kommer in känns dom lite tunga i tonen, kanske nåt lättare slagverk typ bongos eller nåt passat bättre? Här hör jag lite Simon & G, lite Beatles, klassisk visa i en speciell mix som bara asti kan. Bra!
asti:
--- Citat från: Tokai skrivet 03.12.2010, 18:37:54 ---Tjusigt gitarrspel och bra sång. Lite osynkad dubblering ovanligt nog. När pukorna kommer in känns dom lite tunga i tonen, kanske nåt lättare slagverk typ bongos eller nåt passat bättre? Här hör jag lite Simon & G, lite Beatles, klassisk visa i en speciell mix som bara asti kan. Bra!
--- Slut citat ---
Ja, jag slarvade lite med synkningen av sången, det är helt riktigt! Ska försöka rätta till det!
Vad gäller trummorna drog jag ner på bastrumman, men det kanske ändå blir lite tungt....? Bongos? Ja, kanske det...
Intressant analys - Paul Simons gitarrspel och harmonier har jag alltid gillat, så man tar väl efter där omedvetet!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida