Forum > Demolåtar
Bengan - Drag Me Down
zorrow:
Skitbra Bengan! Tack för ännu en kanonlåt från Götet! Allt är bra förutom att det forfarande finns små korn av distsprak kvar i mina öron. Kanske en sänkning med 0,25 - 0,5 db på mixen gör susen. Den är tillräckligt volymmaxad ändå. Bra komponerat, sjunget och framfört. :D
bow35:
Det ända jag kan komma med är att det hörs att det är fixat ett spår i taget (pinsamt om jag har fel). Skulle vara roligare att höra spelas alla instrument på en gång, av ett band, för att få det riktiga öset.
Annars bra!
mixuz:
Det rockar bra detta! Påminner om musiken jag lyssnade på i början på 70-talet :)
Blir det inte svårt att hålla instrumentfärdigheten vid liv när du inte spelar så mycket?
Det hör iaf inget av det här.
Bengan_gbg:
Hogge: Tack - har ju tänkt mig att du ska gasta lite så småningom på ngt lämpligt spår...
zorrow: long time, no hear mannen! Distspraket lär ni få dras med. Datorjäveln dog för ngn vecka sedan och är bortom räddning....kanske har jag ngn kopia på filerna på den lilla backupp-disken - men det blir ingen remix. Tack så mycket!!
Bow: Jovisst - svårt att knö in hela bandet i sovrummet... ;)
Mixuz: Tack. Jo - det är svårt som fan. Kanske inte själva spelandet men TAJMINGEN saggar..man blir inte ens "tight med sig själv".....
Gott slut och gott nytt år alla!
hogge:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 30.12.2010, 22:27:18 ---Hogge: Tack - har ju tänkt mig att du ska gasta lite så småningom på ngt lämpligt spår...
--- Slut citat ---
TACK - Och det ser jag fram emot.. Jag har själv helt tappat inspirationen nu så en sånginsats kan vara på sin plats...
DESSUTOM, så måste jag säga att det är oerhört tragiskt att Du inte (enl. egen utsago) inte gör så mycket musik längre för detta är ÖVERJÄVLIGT BRA.... Mer sånt här tack!!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida