Forum > Demolåtar
Bengan - Drag Me Down
Bengan_gbg:
Tjena!
Gör (nästan) ingen musik längre -hoppas jag är förlåten för det. Det här är första låtj-eln på nästan ett år. Hinner inte med. Jobbar för mycket och väljer att lägga tid på foto annars. Idag har jag hur som helst suttit inne o knåpat lite.
REV 3: Bengan - Drag Me Down
Rock on!
Eders!
Eddi:
Du är ursäktad men gör inte om det :D Närå alltid kul att höra nytt från dig bra pump och återhållsam cool attityd åsså det där lilla garvet i slutet - fullt godkänt härifrån.
MaxB:
Kul lek, "hahaha" passar bra borde kanske bara vara på ett ställe - inte lika två gånger till...
Basen är tight som den - inte så spännande spelad men tightare än jag nånsin får den.
På minst två eller tre ställen finns plats för drivna solon. Jag tänker mig minst ett ställe där en slidegura borde driva på låten och lyssnaren. Bra paketerat paket med fint innehåll!
Gurano:
Hej
Ett bra driv i låten! Tight och bra!
Vet inte om det är mina lurar som gör det men det distar svagt om låten?
Klassisk retrorock för mig - bra framförd - är dock inte så förtjust i gitarr(?)flumtonerna som startar vid 1.33.
Ha det gott
Gurano
Bengan_gbg:
Tack Eddi.
Max: Japp - men jag ville inte ha ngt klassiskt gitarrsolo. Kanske borde göra lite "fills & licks" dock. Basen är enkelt spelad men den funkar tycker jag. Tack. Garvet kanske kommer bort. Kanske inte.
Gurano: Det är nog så att det distar lite. Hörde inte det förrän jag drog upp här. Flumtonerna kommer vara kvar. Ev stryker jag lite i refrängerna och fyller ut med mer bjäfs just i "slutspelet".
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida