Forum > Demolåtar
Bengan - Drag Me Down
Bengan_gbg:
Hogge: Det kommer nog lite låtar 2011 får jag hoppas men det blev ju bara 2 under hela 2010...och det är fantamig riktigt uselt. Jobbet har tagit otroligt stor del...och resten har jag som sagt lagt på fotande....
Blev ju inte mer taggad av att datorn idiotdog förra veckan. Bortom räddning..så nu är det till att installera om allt och försöka få ordning på det igen. Det får bli ett mission för januari. Sedan har jag iofs lite lugnare prylar på gång med en granntjej....räkna med att det kommer en låt där under våren iaf....
Hur som helst; Ha ett riktigt rackarns gott slut!!!!
equality:
Sitter med dåliga lurar men hör ju att det är hög klass som alltid från dig. Gillar den torra mixen. Härliga gitarriff och gudabenådad pipa har du.
Bengan_gbg:
Sorry sent svar eq. Varit lite mkt det senaste (som vanligt). Kul att röst och riff funkar. Ovantligt blöt mix för att vara mig men det får funka. Som sagt så dog ju datorn alldeles efter sista uppdateringen på låten. Är igång igen men det tar ett tag med att sätta upp allt igen :(
Håkan Nilsson:
Bra drag på det här!
Men är det inte alldeles för lite highhat o cymbaler? Upp med det och det blir dubbelt så bra driv på det hela. Och då är det ju redan bra driv som det är.
Bengan_gbg:
-Tack Håkan - den här låtrackarn brann nog inne i hårddisk-krasch så det blir inget mer mixat på den.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida